Wednesday, April 29, 2009

Lagi-Lagi Irfan...Sok2 Insyirah Plak...Hahaha...

meh kita nengok wajah2 terkini irfan ye...ujung minggu ni aku dah nak merdeka ni...behnya...tak sabo...tak sabo...sok2 masuk keje plak...horeyyy...

1. Irfan dah pandai senyum skang...bila kita agah or usik2 dia...dia akan tersenyum begini...hehehe...geram tul... 2. tak lama lagi irfan bakal dibotakkan sepenuhnya...makanya sajelah aku amik gambar rambut dia ni...wat kenangan...rasa cam sayang jek nak botak abis...tapi kena jugak lah...moga rambut baru akan naik dengan segera...hahaha... 3. Suka benar melopong begini...tah apalah sebabnya...
4. Merenung masa depan...i'm in pink ok...:D
5. Kalu menangis, beginilah rupanya...ilang dah macho dia...ishh dak irfan ni... Sekian...nantikan gambar lain pulak...tu pun bila ibu saya rajin...hehehe...

10 comments

Wednesday, April 29, 2009 12:40:00 PM

adui..dak kecik ni..buat auntie yies GERAM tau...rasa nak cubit2 jeeeeeeeeeeeeee....irfan pakai baju kakak nurin yer...hehehhehehhe

Wednesday, April 29, 2009 12:42:00 PM

bambam sungguh irfan ni! dah pandai cenyum dah dia..

Wednesday, April 29, 2009 12:43:00 PM

kemain kuat lagi dia menangis tadi ek... naik sakit tinge aku.. hehehehe... kuat giler ar.. cam kena lempang.. ko cubit dia ke..??? hahaahahhaha

Wednesday, April 29, 2009 12:48:00 PM

auntie yies- haah baju kakak...kira jimat uang ibu...jambu kan...hahaha...

shifa- cenyum kan sedekah...

echa- oit...mana ada aku dera...tu dia ngamuk ngantuk nak tido...bising jelah kejenya kalu terlampau ngantuk...skang lena diulit intan...

Wednesday, April 29, 2009 1:29:00 PM

ya rabbi, dagu belapis tu... memang bam bam la dak irfan ni. berkat susu ibu ni..

zan, cemana kau makan jdm tu? ada kesan tak.. dah kurus ke belum kau ni.. ialah pantang pun dah nak abiskan. sure dah kurus ni.. kau berbengkung tak

Wednesday, April 29, 2009 2:29:00 PM

tembamnyer si irfan nie...tu mata tue dah tak berapa nampak dah....sepet...konpom ikut gen ibu die...org senyum nampak naik pp, nie senyum terus tutup mata...heheheh

Anonymous
Wednesday, April 29, 2009 5:15:00 PM

comel nyer bb irfan nie ...zan ni la yang buat akak mengingau nak dapat bb boy nie...doakan yerk moga2 akak dapat bb boy...akak dah tinggalkan jejak..kak nor (peraba tetek nora)

Thursday, April 30, 2009 12:36:00 PM

tengok jambul si irfan ni teringat kat si ayah nyer..jambul macam tu kalau berpeluh..hehehe...nanti si irfan botak..tak tau lah auntie emie nak cakap..mesti macam izan sejibik..coz mata dier sepek...izan..pastikan bila irfan gelak mesti mata dier nampak jalan kat depan...

Thursday, April 30, 2009 3:55:00 PM

cccccoooooooooommmellllllnyyyyyyyyaaaaa...

Thursday, April 30, 2009 5:32:00 PM

bibirnya maintain ada bentuk nurin ye...comel... tembam ya amat nih...khasiat susu ibu tiada bandingan ye.... memang dah kalah corot dah kakak nurin dia...adik dia dah temban kusmangat...huhuhu...

Post a Comment