Thursday, April 2, 2009

Mari Memerah Susu

nilah kejaan aku hari2...dok memerah stok susu tuk irfan...alhamdulillah...susu makin banyak kekadang sampai membengkak...dan kekadang jugak sampai kosong aku nyer tek...semenya gara2 irfan yang amatlah kuat menyusu...nak makin membesar kan...ginilah...takpe2...tuk hero terpaksalah aku buat mana yang terbaik buatnya...dulu kakak tak pernah rasa cam gini tau...kamu bertuah irfan...alhamdulillah...

ni sekali aku buat perahan...dapatlah dalam 5 oz gitu...setiap kali irfan abis nyusu badan, aku akan wat perahan...nak wat dabel pumping tak kesampaian lagi...kekok rasanya...

aku guna pam cap pureen jek...leh kai bateri AA atau adapter...

8 comments

Thursday, April 02, 2009 9:12:00 AM

sure pas pam nenen.. itu puting jd cam ibu jari hahaha... gelak sakan nih teringat Nasrul dedulu.. menetek sambil toleh kiri kanan xlepaskan itu puting gasak aku ngejas badan nih..

Thursday, April 02, 2009 9:15:00 AM

memang yang...sakit giler...ni pung dok membengkak...haruslah aku mengepamnya...rasa berat muatan kat dada ni tau...

Thursday, April 02, 2009 10:08:00 AM

uiyoo banyaknye tu!
pastu time bila yg dia minum hasil perahan tu?
time bila dia nyusu direct?

Thursday, April 02, 2009 10:18:00 AM

dulu akak pakai jugak pam ni.. tapi dah hilang ntah ke mana, kena jugak nampaknya beli pam baru..

zan budak lelaki memang kuat menetek dari budak pompuan.. selagi ada susu, perah sebanyak mungkin. jangan lupa di label kan susu2 tu..

Thursday, April 02, 2009 12:14:00 PM

aku pun merindui saat menetek tuk anak2...leh rasanya aku tetek kan lagi si bb...uhukssss...leh ke? aritu dah cuba...tapi tak kuar...

Friday, April 03, 2009 8:35:00 AM

bagusnyer ko zan..banyak susu ko erk...
aku dulu..uzair dah hisap dah habis dah..
jadi kempis tetek aku...tak sempat nak perah..
pastu susu aku lak tak banyak sangat...

Friday, April 03, 2009 7:06:00 PM

alhamdulillah rezeki irfan ye zan....chaiyok...harap dapat bf eksclusif sehingga irfan besar sikit kan...

Sunday, April 05, 2009 8:45:00 AM

dulu Hakimi pun 6 bulan je nyusu tetek..lepas tu kena minum susu formula..hopefully adik dia dpt lah nyusu tetek lama skit..

/me teringat saat tetek membengkak..sakit giler..sampai melecet..

Post a Comment