Sunday, April 19, 2009

Masih Ingatkah Kamu???

1) kawan tu bukan macam main FUTSAL.
Mula-mula kejar.. dah dapat sepak..

2) kawan tu bukan macam main SKATE.
Mula-mula gosok..lepas tu pijak...

3) kawan tu bukan macam main RAGBI.
Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..

4) kawan tu bukannya macam PAMPERS..
dah pakai, buang..

5) kawan tu bukannya macam BARANG KEMAS.
Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

6) kawan tu bukan macam PELANGI...
Hari cerah takde..hujan gerimis baru muncul..

7) kawan tu bukan macam KERETA.
Rosak sikit jual.. ambil kereta baru..

8) kawan tu bukan macam CHIPSMORE..
kejap ade kejap takde..

9) kawan tu bukan macam BANK.
Bila dah takde duit, pergi kat sana ambik...

Walau ape pun tanggapan org tentang kawan.. bagi aku, kawan tu penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis,sedih, berduka dan sebagai nya. Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara. Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kepada kawan-kawannya.
*************************
ni sajelah aku buh gambar2 dalam simpanan aku yang sempat aku scan...mesti korang pun dah nengok gambar2 ni...tapi pedulik ar...yang penting aku skang rindukan saat2 ni...rindu nak bergelar seorang pelajar balik...tapi mampukah aku???otak dah makin karat...urat pun banyak putus ni...ishhh...camner ni???
hahaha...tag jangan lupa pakai ye...kaler pink lagi...:P...dulu bukan main segan nak pakai tag ni sebelum dapat pas pelajar tu...yelah, asal nampak jek tag kaler pink ni, seme orang tau la budak DSS...glamer per...tapi segan weiii...kan...kan...betul2 sengih dak midot ni...sampaikan tak nampak muka aku yang cung tu...huh...
2 banduan terlepas dok mengapit aku...arghhh rindunya masa berkasih monkey2 ngan amir budak dining tu...ko ingat kat nizam tak noj???ekekeke...
baru aku perasan...rupanya sepit dok skodeng nora...saper suh kangkang luas sangat...ishh... Beseday saper sebenarnya ni???beseday nora kah??? Dimanakah aku di ketika ini???ke aku tak ujud lam gambar ni...aku pun dah blur2 dah ni...aku ada ke tak masa ni...ishh...rabun... sahabat...
tidak semestinya bersama hari2..
tidak juga berbual hari2...
selagi ianya terpahat di hati...
PERSAHABATAN..
akan kekal abadi...

nota dijariku: sesungguhnya aku rindu tika dan saat ini...saat2 aku bergelar seorang pelajar dan seterusnya seorang graduan...walau seribu kenangan dan memori yang tercipta sekarang, namun ianya tidak sama dengan memori yang terpahat di sebuah intitusi yang bernama UiTM...UiTM dihatiku...
tahniah pada pijot yang berjaya bergelar pelajar semula...aku sememangnya iri hati ngan ko weiii...huh

10 comments

Sunday, April 19, 2009 9:45:00 PM

uish..rindu nya...pijot further study ke?? baguih2..ramai gak geng2 kita further kan?? dengo cite nojah & ija pun further gak..

Monday, April 20, 2009 8:13:00 AM

pesal gambo aku skit jerk neh...ish..kiranye aku ni sahabat paling kebelakangan la ye

Monday, April 20, 2009 8:29:00 AM

dedulu memasing kurus jer, selim melim, sekarang sejak jadi mak-mak orang, semua pun dah kembang kan. hehehehe tapi memang akak pun rindu sesangat kat UiTM..

zan, pe kata kalau kau balik kg kat jengka, kau gi la UiTM.. pastu snap2 ler gambar2 uitm tu.. rindu ler.. ni kira entry cam kak redmummny tu ler..

zan, dengarnya ani kat SPA kan.. haslin kat mana plak?

Monday, April 20, 2009 8:41:00 AM

ko nih...gambar aku letak muka yang buruk buruk..gambo ko letak yang cun cun..tak adil tol...

Monday, April 20, 2009 9:18:00 AM

buruk gile muka memasing... almaklumla br kuar dr kampung... hahahah...

ar wei... 2 ari lepas FARAHANI ade call aku... katenye dia br abes blajo... degree hape tah xde lak dia ckp... grad bln 10 ni kt uum sintok... pjot, farah nti nk jumpe ko kt sane...

notakaki : even farah tercicir aritu, tp dia terus panjat melebihi kte... isssshhh

Monday, April 20, 2009 9:38:00 AM

gambo aku tak banyakkk... kita tak kawan sangat ek masa dulu... huhuhuhu

Monday, April 20, 2009 11:36:00 AM

kak mot..........sgt cumel ok muke akak.....nerd giler...wakakaka

Monday, April 20, 2009 11:57:00 AM

gambo aku takde nih.. agaknya mmg tak kawan ler tu.. hehehe tapi kan kalu ada gambo aku kt situ sure aku la yg paling cunn.. hehehehe :P

Monday, April 20, 2009 12:12:00 PM

gbr alg pn xder,yela time tu kita xrpt sgt kot..ms pra-grade lak alg xattend gk..pepun memg rindu sgt kngn stdy kt uitm tu..uitm di hatiku..heheh..

TAHNIAH to pijot smbg blaja ek..to nojah n ija also..akn mnyusul ek..slgi ada pluang,rembat jer...

Monday, April 20, 2009 4:24:00 PM

lalalala...pe yang korang katakan pung...yang pasti korang seme kawan dan sahabat aku buat selamanya...apa yang penting...KERJASAMA...hahaha...

psstt...pstt...bila nojah sambung belajar ni...amik jurusan mekanikal ker...hahaha

Post a Comment