Tuesday, April 7, 2009

Nangis dan Nangis Lagi...Ishhh...

hurmm...pelik aku ngan kakak ni...asal abi dia nak p keje mesti nak nangis...hari2 gitu...nilah padahnya kalu dah dinamakan anak abi...abi nak p memana pun susah...alahaii...sabar jelah...tapi bila abi dah p keje dia tanya bu...abi??? dan aku jawab abi work, dia tak pelah pulak...hurmm...macam2 karenah...pening aku dibuatnya...nak anto p taska tak sampai ati...kalu aku tak monitor, kakak ni susah sikit nak makan...kang paling tidak pun kebulur kang...dia ni makan nak kena orang layan...kena nengok...kalu idak, tak makan ler jawabnya...

ni si adik ngah tido...so adalah masa aku wat per yang patut...tapi bukan buat keje rumah ye...ni keja sampingan, cam makan jeli gamat, buat air milo panas, sarapan pe yang patut, tu jelah...adat ler kalu berpantang secara sendirian berhad ni kan, semenya kenalah buat sendiri...takkan nak harapkan orang jek kan...kalu dok diam jek, mandom ler aku jadinya...bila nak sihat...tapi citer sal makan lak, aku tiadalah makan makanan yang memudaratkan kesihatan aku, cam makan makanan sejuk ker, yang tajam ker, pendek kata yang leh memudaratkan la...hehehe...kesihatan kenalah jaga kan...dah dinamakan pantang sendirian...kalu nak ikutkan selera nafsu, nak jek aku teguk air sejuk lam peti tu, tapi ku tahan jua...irfan kan menyusu badan, kang tak pasal2 dia kembung kan...tapi so far alhamdulillah, tiadalah kekembungan dia...asik kentut jelah dia...bagus2...

oklah, aku nak mandi dah ni...jap2 lagi nak mandikan dak irfan ni lak...skang dia masih lena diulit mimpi...kalu dia bangun kang, tak sempat aku nak wat apa2...seantero umah ni leh dengar sore jantan dia ni...hahaha...oklah, selamat bekerja dengan tekun ye kengkawan...daaaaa...

note: oh ya, mykid irfan dah siap kata hubby aku...patutnya kena pikap tengah bulan ni, tapi memandangkan jiran sebelah ni keje kat JPN bandar tun razak, maka dialah yang banyak menolong...mekasih bebanyak...hehehe...

16 comments

Tuesday, April 07, 2009 9:19:00 AM

salam izan..dah c hat ker?
ermmm kakak tu sebijik perangai cam bb saya..
ngada2 gak..bila papa nak g kerja lalak..
aduhhh anak pompuan mmg cenggini kot..

Tuesday, April 07, 2009 9:22:00 AM

alhamdulillah, makin sihat...cuma jahitan kat celah bontot rasa sakit sikit lagi..tapi luka dah baik sikit...
tah ler, dah dinamakan anak abi...gitulah perangainya...hehehe...aniway selamat berkenalan..

Tuesday, April 07, 2009 10:26:00 AM

ni komen tanpa gambo ker

Tuesday, April 07, 2009 10:33:00 AM

gitu la kalu dah anak abi.. hehe try ngko byg kan kalu kedua2nya anak abi?? pastu time tu lak ko tgh pantang sendirian berhad bb ke 3?? hahaha kompem gamat... hehehe

Tuesday, April 07, 2009 10:46:00 AM

ah ko yang...bb no 3 tunggu ko beranak anak ke-4 la...

ijan..ada gambo pun ko tk komeng...huh

Tuesday, April 07, 2009 10:53:00 AM

ce ambk gambo kakak tgh lalak tu... nk gak tgk

Tuesday, April 07, 2009 10:55:00 AM

hahaha noj...tak sempat nak snap bagai...bikin aku naik hangin jek tau...hehhee...mencabar naluri keibuan aku sungguh...sabar jelah...

Tuesday, April 07, 2009 11:10:00 AM

ermmm..tak pelah..kalu ikutkan aku nak bwk kakak dok ngan aku kat opis..sian ibu dia..uhukss

Tuesday, April 07, 2009 11:45:00 AM

bb aku ni pung skrg ni sudah menunjukkan dia anak papa...anak pompuan kan..mesti dgn papa..aku pun manja dgn abah..sampai mula2 sakit perut nak period pun..abah tau yg tahu..dia yg bawak pg klinik...ehehehee...

bb ni lak....pantang papa dia gerak..mula hulurkan tangan,nak ikut....kalo dukung dgn aku pun, bila nampak papa dia...terus hulurkan tangan nak dukung dgn papa...takmo dgn aku...cehhh...tak selesa kot dukung dgn aku ada gap kat tgh2 (dada)...ehehehehe

Tuesday, April 07, 2009 2:40:00 PM

nak aku beranak 4?? aku masih sorang pun ngko dah dua. hehehe bilakah? umo aku 30thn mmg aku nak stop wei jaga badan, jaga laki, jaga anak mlm ajek.. siang kat taska..hihihi

Tuesday, April 07, 2009 3:07:00 PM

heheheh...yang tahun ni baru 28 umur ko...so masih sempat lagi...ada lagi dua tahun sebelum mengjengah umur 30 tahun...so sempat lagi la ko nak buat anak no 2 hingga ke 4...mana tau rezeki ko anak kembo...kompem bukan takat koyak sampai montot...jangan2 sampai ke belakang...hahaha...ya ampun...aku serik dah...

Tuesday, April 07, 2009 3:15:00 PM

keh keh serik ke??? aku ni mule jek serik pastu bila montot dah bercantum mula la kepingin merobek kan kembali montot ku ini.. hahahahahaha

Anonymous
Tuesday, April 07, 2009 4:04:00 PM

comeinye anak buah aku ni....kenapalah jauh sangat...kalau tak aku dah peluk cium dah baby ko ni zan....geramnye tgk baby......

p/s : zan...ko kena jahit banyak ker...dah sembuh? selamat berpantang kembali....

Wednesday, April 08, 2009 7:47:00 AM

siapakah yang berkata2 di atas...len kali sila tinggalkan id diri ya...aku tak tau saper ni...hahah...

Wednesday, April 08, 2009 8:19:00 AM

aku tau sape....mesti lin cute tu....aku kenal bangat ayat2 dia...

Wednesday, April 08, 2009 11:53:00 AM

Yup Thanx2..saya kenal awak pun dr CT fazliana
1 opis dgn saya..
sama laa gurl saya pun 2 thn..nakai..
huhuhu..nnti sesenang bole jumpa erk..
minum laa gamat yg putih tuuu cepat gak sembuh luka..ce la try k..

Post a Comment