Saturday, April 18, 2009

Sabtu...

arghhh...bosannya...cuti2 begini memang bosan...ari2 buat perkara yang sama jek...tensi pun ada...ikutkan ati nak jek kuar amik hangin kat luar ke...boring la dok terperuk gini...tuhan saja yang tau betapa bosannya...cam dah beku giler hotak aku ni tau...tak berkembang2...sib baik ar pantang hanya 44 hari...tapi nak sampaikan hari yang ke 44 tu buat aku jadi tak ketahuan tau...ishhh...mencik tul jadi gini...

hurmm...malaslah aku taip dengan lebih panjang...tu jelah yang dapat aku taipkan tentang perasaan aku tika dan saat ini...huwaaaa....

2 comments

Sunday, April 19, 2009 12:02:00 AM

ala izan.. ko jenjalan ar dalam umah wei.. tak pun jenjalan jengah balkoni..

Sunday, April 19, 2009 3:36:00 PM

aku dah ada story panjang dari ko neh..so sila 'jenjalan' secara maya di blog aku ek...

Post a Comment