Wednesday, April 8, 2009

Salah Aku Kah???

hurmm...kejadian ni berlaku pada petang semalam...tatkala itu, aku sibuk berada di bilik sembahyang kerana mengemas apa yang patut...masa tu, kakak ada bersama dengan aku lam bilik tersebut...tapi tetiba dia meluru ke luar...tetiba kedengaran cam ada orang jatuh di luar...ya Allah rupanya kakak jatuh tersembam...ishh...tah dimana silapnya...nak kata lantai licin tah bila aku ada masa nak mengemop...aku rasa dia tersadung sendiri ni...nilah akibat kecuaian...kecuaian aku kah atau kecuaian kakak yang tetiba tereksaited berlari keluar lalu jatuh itu???tah ler...yang aku tau, paler dia dah benjol akibat jatuhan tersebut...alahaii...maafkan ibu ye sayang...sian kat kakak...

nilah rupa benjol di dahi kakak itu...beso gak...cecepat aku tuam...abi dia balik, abi dia tuam lagi...
ni aku close upkan sikit...beso jugak kan...asiklah ngadu sakit...yelah, budak baru umur 2 tahun...kalu kita yang umur hampir suku abad ni pun rasa sakit kan...ishh...
oh ya, entry semalam aku ada citer sal mykid irfan dah siap kan...hehehe...memang dah siap pung...cepat sungguh...tak perlu tunggu sampai sebulan pung...buktinya tadaaaaaaaaaaa...seperti gambar di bawah itu...hehehe...

19 comments

Wednesday, April 08, 2009 8:19:00 AM

ala syiannn nya hanan... itulah..terlari lari lagi.. mana ibu nak kejar lagi.. nak ngemas lagik... takpe izan.. budak tengah membesar memang camtu... kalau tak jatuh, tak sah... :p.. elok ar ko cecepat tuam tu weiii... nanti sok lusa surut ar..

wei.. skang memang cepat kot dapat mykid tu... masa aqeef pun tak tunggu lama... kejap jek dah dapat..

Wednesday, April 08, 2009 8:29:00 AM

sian kakak jatuh ek.. tak pasal2 dapat telur.. nasib kau tuam cepat.. tak le la lebam nanti..

izan, pasal hadiah tu kawan akak sibuk sikit.. insyallah kau akan dapat jugak nanti minggu ni atau minggu depan.. sabar jer la yer..

Wednesday, April 08, 2009 8:30:00 AM

me too..zaman lambat2 zaman jepun wei..skrg ni seminggu jek

Wednesday, April 08, 2009 8:34:00 AM

kak mimi...tak pelah...kalu kawan akak datang, leh kirim adiah teka syiling akak tu...heheh...tadop halnya...bukan basi pun adiah tu kan...hehehe...

sya dan sha...haah...sib baik aku tuam cepat tau...bukan takat nak membesar...tapi dah leh naikkan darah aku ni ha...hahaha...

Wednesday, April 08, 2009 9:04:00 AM

biasa la..budak budak tengah melasak..tu sib baik benjol je, jgn la dedarah....

hoi..apa yang besar sangat benjol tu..

sib baik kakak jatuh hempap kepala dulu, kalu jatuh, kena hidung dulu, jadinya cam hidung mummy la yek..ni idung mummy ni sebab jatuh la n i..hhahhahaha

Wawa
Wednesday, April 08, 2009 9:06:00 AM

sian hanan... besaq gak benjol tu... biasalah budak nak membesar... anak aku pun pernah dapat benjol kat dahi gak.. tapi .. tak leh lawan benjol kat dahi hanan...

Wednesday, April 08, 2009 9:08:00 AM

aku paling ngeri kalu budak jatuh melibatkan bahagian kepala..tah ler..tp mmg aku ngeri.atut..atut..cian hanan nurinsyirah,dah dpt benjolan flower horn ye..hati²lah lenkali ye..yelah,tak bleh nak salahkan sesapa..ini kes tidak sengaja maa..

Wednesday, April 08, 2009 10:40:00 AM

"ala.. sian nya kakak hanan, mcm telur dinasor je kat kepala tu", kata mat aqil hehe

Wednesday, April 08, 2009 10:41:00 AM

lorrr besonye telo... cian dia weh... dia budak tecik lg mane tau kn... jgn marah dia ye...

Wednesday, April 08, 2009 10:59:00 AM

huhu telor gred A beb.. emm xpe wlw pun adat budak2 jatuh bangun tapi mmg amat merisaukan kite.. atleast ngko dah tuam kan sok sok elok r..

bukan ke skrg kalu buat ic bule dpt on the spot??

Wednesday, April 08, 2009 12:06:00 PM

aku pelik..tetiba buka pintu ibu minta maaf.makan nasi ngan tempoyak ke?..rupanya benjol dah kepala anak aku...nak marah ibu pun ada jgk..semalam...tp ku tahan jek..muungkin bukan salah dia atau mungkin juga salah dia...ermmm..

Wednesday, April 08, 2009 12:43:00 PM

hoh statement apakah ini???

Wednesday, April 08, 2009 12:47:00 PM

dik.. congrats.. baru berkesempatan baca blog.. sorry lambat wish... bz sangat2 anyway congratulation again... dah dapat sepasang.. sama laa kita...

Wednesday, April 08, 2009 1:03:00 PM

ayang-statement luahan hati...nak marah aku la...kiranya aku lah yang salah sebab benjolkan paler anak dia...sob...sob...sedih ar gini weii...uhukss

kak nasha-akak...ingatkan akak dah lupa kat saya...cari2 jugak akak...tapi tak tau nak cari kat mana tau...niway mekasih atas ucapan akak tu...hehehe...ti ada masa leh ar kita jumpa kan...

Wednesday, April 08, 2009 5:19:00 PM

ala izan.. aku pun sokmo la kena marah.. sbb dek anak bujang aku tuh.. kalau luka sket.. aku ler konon yg toreh ngan pisau.. kalau benjol sket...aku ler yg antokkan pale anak dia kat dinding... aku jugak... padahal.. anak anak yg lasak kan.. tapi takpelah wei.. itu tanda.. dia sayang anak dia tuhhh... bukan nak marah ko pun.. tapi dia sian.. ko dalam pantang.. nak jaga anak lagi kan...

Thursday, April 09, 2009 7:32:00 AM

tulah sya...somi2 suka salahkan kita kalu berlaku sesuatu pada anak dia...walhal anak dia tu lahir dari perut kita ni ha...takkan ler kita lak nak mendera bagai...uhukss...ni sedih ni asik dipersalahkan jek...tapi kalu dia yang memang salah diam jek derang kan...ekekeke...

Thursday, April 09, 2009 8:59:00 AM

luahan hati para ibu..kehehehek

Thursday, April 09, 2009 9:06:00 AM

alahai siannya si hanan ni...besar tu benjol kat kepala dia..kena tuam selalu la..baru cepat surut..

Thursday, April 09, 2009 3:59:00 PM

sian kakak..dah terbiar dah..ibu dh ade baby baru..hehe..jgn mrh haa..
wah...irfan dh ade mykid..aiman takde mykid pun.. :-p

Post a Comment