Tuesday, April 28, 2009

Siapakah Saya???

Sila nengok gambar ni...
*




*




*




*




*




*




*




*




*




*



hai...saya HANAN NUR INSYIRAH...
dan saya HADIF NASR IRFAN...

sEKiaN...

7 comments

Tuesday, April 28, 2009 11:00:00 AM

masa kakak pakai baju tu umur sama x ngan umur irfan skang?

Tuesday, April 28, 2009 11:03:00 AM

tak sama...sebab saiz badan tak sama ok...hehehe...

Tuesday, April 28, 2009 11:50:00 AM

masa kakak pakai umur brape? irfan pakai umur brape?

Tuesday, April 28, 2009 11:55:00 AM

tak hengat la...urat banyak putus ni...hahah...

Tuesday, April 28, 2009 9:49:00 PM

comel dua beradik ni pakai baju yang sama.. tu yang untung kalau beli baju unisex, lelaki ke pompuan ke semua boleh pakai, tak membazir

Thursday, April 30, 2009 12:33:00 PM

ada lagi baju kakak untuk irfan..aku dulu ntah kemana2 lah baju airol..kat umah aku takder..umah mak sedara aku pun dier kata takder..tapi aku tengok budak yang mak sedara aku jaga tu yakni sepupu aku pakai baju yang sama ngan airol..coz baju tu adalah pemberian zidah untuk aku..dan byak lg lah baju airol yg dier pkai..

Thursday, April 30, 2009 12:35:00 PM

kompem la baju airol la tu mie...

Post a Comment