Sunday, April 26, 2009

Tag Gambar Kahwin Plak

Tadi, aku explore ke blog2 meke2 yang ada blog ni...so aku tertarik nak buat tag seperti di bawah...cam menarik lak...so layannnnnnnn...

Memula upload gambar kahwin yang paling korang gemari...


1. Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.

ღ aku rasa aku nampak cantik masa ni

ღ dan aku nampak kurus masa ni

ღ aku nampak cun

ღ pendek kata aku nampak sempurna ar tika dan saat ini...hahaha :P

2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?
ღ 28 Januari 2006 di Masjid Felda Kekwa Jengka 5
3. Apakah warna tema majlis perkahwinan korang???
ღhijau- ni warna kegemaran en hubby ek...aku sebenarnya nak pilih kaler pink...tapi dia tak setuju pulak...so ikutkan ajalah...
4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???
ღhurmm...mengapa aku pilih si dia???erkk...resia...mana leh kasi tau...:P yang pastinya bila mata bertentang mata, hati mula berbicara tentang cinta...ekekeke...
5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.
ღ Setiap orang mestilah harapkan agar ikatan perkahwinan yang terbina dengan pasangan masing2 akan berkekalan hingga ke hujung nyawa kan...begitu jugak dengan aku...semoga kasih sayang antara kami akan berkekalan hingga ke akhir hayat...amin...
6. Tag 6 orang lain tuk buat tugasan ini..
ღ Sis errynn mama tisya
ღ ena ibu mat aikal
ღ echa ibu aqeef haiqal
ღ ida mama aiman
ღ shifa isteri kamal
ღ mel isteri hakim
Sekian...selamat maju jaya...majulah sukan untuk negara...adiosss...

6 comments

ibuhaikal
Monday, April 27, 2009 7:40:00 AM

alamaaakkkk....kak zan saya terlibat jugak ke dengan tag nie....Errrmmmmm...saya akan jawab kemudian la yea...heeeheeeheee

Monday, April 27, 2009 9:10:00 AM

aku nak buat tag tp aku tak ditag...sob..sob...

Monday, April 27, 2009 9:52:00 AM

semalam xde plak ditag.. arini ade plok..
up up and away..

Monday, April 27, 2009 9:56:00 AM

buat jelah...kamu orang2 yang terpilih tu...hahaha...

Monday, April 27, 2009 10:50:00 AM

sudah siap cikgu..

Monday, April 27, 2009 12:59:00 PM

oit buh r gambo pantin yg peluk2 bagai.. aler sorang pandang timur sorang pndang barat. tp xpe masih lg kelihatan cantik raja sehari..

kukupink: sebab apa ko suke pic ini, sbb korang berdua nampak serupa...

Post a Comment