Saturday, May 9, 2009

Abi Baliklah...Kakak Rindu...

Abi...baliklah...kakak rindu...huwaa...korang nengoklah aksi2 kakak bila teringatkan abi dia...semalam aku kol abi dia...memula dia nak cakap...pastu mulalah nangis tak ketahuan..agaknya rindu sangat kat abi dia kut...anak abilah kan...ishh...sian dia...






itulah sedikit sebanyak kisah seorang anak yang rindukan kasih sayang dari seorang abi...aku???ohhh aku pun rindu jugak tapi tak sempat nak melayan perasaan sendiri...sibuk melayan dua orang anak2 ni...hahaha...tolonglah...

4 comments

Saturday, May 09, 2009 3:21:00 PM

ala sian hanan..tingat lak kt kyrin yg sdg tido tu..dia pon ridu daddy dia..kursus kt ins perakaunan ngara selama sebulan..baru jer seminggu dia pg,tiap2 hari nangis camtu nk daddy....huuwaaaa....28mei nnt baru daddy balik...

Saturday, May 09, 2009 4:32:00 PM

heheheh...ross..mummy ke daddy yang nangis kena tinggal tu...ekekeke...abi hanan balik ari ni...

Saturday, May 09, 2009 10:47:00 PM

dua2 nangis..dua2 rindu..tp khairin lg rindu daddy sbb daddy selalu nyanyikan dia masa nk tido..tu yg terasa sgt..pastu mandika dia pagi2 smbm pi taska...bila mami dia mandikan di asedih ler tingat ddy dia..huhuhu...

Monday, May 18, 2009 11:55:00 AM

ciann... sama la dgn anak bujang aku kemaruk kalu ayahndanya tada.. kene la aku kelentong mcm2. ayah work, cari duit byk2 nk beli menan nasrul byk2, beli nenen byk2, bli pampers byk2, borong bju byk2.. ha seme benda kna byk2.. cengitu br dia diam.. haha

Post a Comment