Thursday, May 28, 2009

The Body Shop

hurmm...balik dari menunaikan 'zakat' tadi...aku nengok atas meja aku ada satu bungkusan dari DHL Ekspress...aku ingatkan mesti ada adiah tuk anak² aku yang kengkawan hantar...tapiiiii...ternyata meleset sekali sangkaan aku itu...yang terdapat dalam bungkusan tersebut adalah menda alah dibawah...whut a surprise...thanks kepada yang mengirim...nama pengirim terpaksa aku resiakan atas sebab² tertentu...hahaha...
nilah menda alah yang terdapat lam bungkusan tersebut...4 botol lagi...aku konfius sebenornya...tak tau apakah menda alah ni...maklumlah aku kan mana pernah beli barangan dari TBS tu...sungguh tak mampu la...hahahah...
Oceanus...
Oceanus Body Mist...
White Gardenia-Body Mist...
dan ni satu lagi...

kepada kengkawan di luar sana yang merupakan pengguna tegar TBS ni...sila terangkan apakah fungsi menda² alah di atas...sekian...

12 comments

Thursday, May 28, 2009 2:52:00 PM

eu de toilette tu adalah sejenis perpium n yg body mist tu lak spray badan cam collonge.. cuma bauan jek lelain.. harap maklum

Thursday, May 28, 2009 2:56:00 PM

ooo begitu...baru aku paham...aku kan orang kampung mana pernah beli perpium cap TBS ni...paling mahal pun beli kat pasar malam yang celup² punya...

Thursday, May 28, 2009 3:00:00 PM

pehhh.. ayat tak tahann.. tu dak aris pun leh pakai.. tapi lebey suswai dgn bau oceanus tuh.. sbb baunya agak garang.. jgn gisau laki pompuan leh guna... laksana hubbyku ituww sharing pepium dgn aku.. wakaka

Thursday, May 28, 2009 3:05:00 PM

hehehe...yang...pepium ni tahan lama ker???

Thursday, May 28, 2009 3:06:00 PM

perfume body shop memang laki puan leh pakai sekali...so pasnie leh ar kongsi2 pakai perfume ngan cik aris...huuuhuuuhuuu

Thursday, May 28, 2009 3:08:00 PM

aku pernah dpt free gak..masa PM pak lah dtg sini..bilik dia yg kami sediakan dibeli benda2 gini..so dia tak masuk pun bilik tu...so aku sbg urusetia dpt la free...

Thursday, May 28, 2009 3:09:00 PM

lalalala...sonok...sonok...

Thursday, May 28, 2009 3:22:00 PM

huhu sangat tahan ler.. ko dh balik keje pun bau lagik.. jgn r ko risau..

Thursday, May 28, 2009 4:05:00 PM

bau oceanus ni wlupun agk kit,tp lama2 dia soft..suai laki puan..skang ni oceanus ada less 50% klu member xtra lg 10%..untung ler ko ek..

Thursday, May 28, 2009 4:15:00 PM

hai zang, sampai 2 pepium n 2 body mist ko dpt??? sesuatu ni.adakah kerana bauan yang terhasil dari badanmu agak menyengat??? hahaha...

Friday, May 29, 2009 9:05:00 AM

oceanus tu bak cni bg aku

Friday, May 29, 2009 9:13:00 AM

aler...mana leh kasi ko jah...pe kata ko suh DIA kim kat ko sekali...hahaha...

note: siapakah DIA yang aku maksudkan ini???hahaha...

Post a Comment