Saturday, May 9, 2009

Dia Suamiku...

1. Siapa nama pasangan anda?
♪♫♪ Harris Fatimi bin Haji Abdul Rashid

2.Berapa umur pasangan anda?
♪♫♪ 27 Tahun...beza setahun jek ngan aku ni...

3. Apa yang paling digemari oleh pasangan anda?
♪♫♪ dia gemar main futsal, kumpul syiling dsb la...

4.Apakah karektor pasangan anda?
♪♫♪ cool...sesejuk air di kali...hahaha...

5. Makanan kegemaran pasangan anda?
♪♫♪ makanan dia paling gemar adalah pajeri nenas...tapi yang muskilnya sampai skang aku idak ler reti nak bikin itu pajeri...sedih kan???

6. Macam mana pasangan anda tidur?
♪♫♪ resia...mana leh kasi tau...:P

7. Apakah perkataan pertama dia katakan bila pertama kali berjumpa ngan anda?
♪♫♪ saya suka awak...awak suka saya tak???aku tak tipu tau...ni memang perkataan pertama masa pes2 jumpa dulu kat pd kan bang...:P

8. Apakah yang membuat anda suka ngan pasangan anda?
♪♫♪ ermm...tak leh bitau kat sini...resia aku sorang2...yang pasti aku sayang dan chenta sama dia...moga kami bahagia hingga ke ujung nyawa...
9. Saper yang anda tag?
♪♫♪ ena
♪♫♪ along
♪♫♪ sis mimi
♪♫♪ mel
♪♫♪ nora
♪♫♪ ayang

3 comments

Monday, May 11, 2009 1:01:00 PM

sudi gak ko tag along ek..kira2 1st assignment ler ni..dh bjy dilaksanakan...hehe...slmt kmbali bertugas le nti ek

Monday, May 11, 2009 1:17:00 PM

alamakkk...kena tag lagi...
utang dulu la yeaa...

Wednesday, May 13, 2009 12:39:00 PM

halemak zan, tag ni cam pernah buat, tapi lain sikit la.. hehehe

Post a Comment