Saturday, May 2, 2009

Hah Irfan Naik Buai???

korang jangan lak terkejut nengok gambar di atas tu...tadi sedang aku berkemas kan...aku terjumpa menda alah di bawah ni...wahhh...rupanya dah lama aku menyimpan menda alah tersebut...rasanya aku dapat adiah masa kelahiran kakak dulu...lama tu...dah nak masuk dua tahun pun minggu depan...ekseli aku tak tau, wajarkah aku menggunakan menda alah tersebut semasa bersiar2 atau ianya sekadar bahan simpanan aku sahaja...tah ler...aku rasa cam tak wajar jek...sebab riso lak takut tak pat menampung berat penaikinya...hehehe...

oh...nama menda alah tersebut adalah baby easy shoulder strap...lebih kurang cam sling jugak kut... ni model cilik yang bergaya dengan membawa 'sling' tersebut...siap posing bagai lagi...layan jelah...
dan model tersebut telah cuba memakainya...tapi sayang dia tak larat nak wat demo sekali dengan si penaikinya...
alih2, aku mengupah model lain tuk membuat demonya itu...hurmm...ginilah rupanya dak irfan dok lam 'sling' tersebut...hahaha...
ok...sekianlah...cerita tuk hari ni...tima kasih...

7 comments

Saturday, May 02, 2009 1:09:00 PM

amboi kakaknya tu.. bukan main lagi bergaya yer..

Saturday, May 02, 2009 2:04:00 PM

tulah pasal...ni citer sal si adik...kakak lak yang enterprem...hahaha

Saturday, May 02, 2009 3:09:00 PM

baby easy shoulder strap ni mcm baby sling ek..tp mcm tk brp kuar je riso gk kn..kt label die ada tulis tk brp berat leh tampung..kalo bb sling tgk org pki tu tk pegang pn tkpe tp yela kita riso kn kot2 jatuh ke

Monday, May 04, 2009 8:20:00 AM

eheheh comeynye model...pandai tul bergaya

Monday, May 04, 2009 8:33:00 AM

izan ...aku rasa kalau bawk jenjalan irfan menaiki mende tuh ...aku rasa hg cam indon la heheh jangan mare...

Monday, May 04, 2009 10:30:00 AM

ye r cam idon r.. tapi aku pun cam nk bli gak r mende tu.. leh gantung lam kete ye x??

Monday, May 04, 2009 10:30:00 AM

amboiii...kakak pandainya bergaya didepan camera...leh jadik model dah besar nanti...

Post a Comment