Sunday, May 31, 2009

Hari Ahad Yang Bingung

hurmm...wiken ni aku tiga beranak dok terperuk jek kat dalam umah ni ha...tak p memana...alasannya my hubby out tensen ke perlih nuh...sok pagi baru sampai ke bumi putrajaya ni...tak pelah...tak kuar, jimat uang tuk minggu ni kan...hahaha...walhal dalam maksud lain, aku dah mati kutu dok terperuk gini...lalalala...

4 comments

Sunday, May 31, 2009 11:30:00 AM

tu ler..suh mai sini takmo....

Sunday, May 31, 2009 11:32:00 AM

nak mau camner...saat2 akhir dia tukar pogram kena ke perlih plak...tah ler...keje ngalahkan pegawai gelaran jusa weii...hahha

Sunday, May 31, 2009 5:07:00 PM

bz tui laki hg zan..takpa ..anak dh ramai leh la main2 ngan depa..lagi syoik tuh...

Monday, June 01, 2009 9:07:00 AM

aku pun xjenjalan mana zan, tak larat nk pegi. hajat nk p wak nasrul tgk upin n ipin kt pesta buku n ke gudang poney tu.. huhu akibat mabok manjang lupakan la hasrat ku itu.. huhu

Post a Comment