Wednesday, May 20, 2009

Irfan @ 2 Months Old

alhamdulillah, rini umur irfan genap 2 bulan...isnin lepas bawak irfan p cek up dan cucuk tuk 2 bulan...syukur sebab irfan tak demam dan berat irfan terkini 5.9kg...oklah tu kut...ritu dah buat majlis cukur jambul dan akikah kat jengka...beselah kan, dah namanya cukur jambul so sikit jelah potongnya...just wat syarat jek...ntah bila la abi dak irfan ni ada masa nak cukur rambut anak bujang dia ni...hurmmm...

nengok???panjang kan rambut dak irfan ni...kalu tak buh minyak ginilah jadinya...alahaiii...
nampak serabut kan...ishhh abiiiiiiiiiiii trim la rambut dak irfan ni...
ha...bila dah buh baby oil, barulah nampak kemas sikit kan...
aku geram nengok mata dak irfan ni...tah ngapelah sepet sangat...
ok...tu jelah citer tuk hari ni...doakan moga irfan diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dilimpahkan rahmat ke atas dirinya...love both of you my doter and my son...muahhh...

2 comments

Wednesday, May 20, 2009 6:52:00 PM

1st thing aku nak buat bila sampai umah ko adalah mencubit kedua-dua belah pipi irfan..

Thursday, May 21, 2009 10:09:00 AM

amoih...amoih...sesedap oren jek ko nak cubit2 pipi anak aku tu...meh sini ko cubit pipi aku dulu...gebu gak ni...hahaha

Post a Comment