Thursday, May 28, 2009

Irfan Si Sepet

tengok perutku bulatkan...hehehe...irfan ni cukup geli kalu kita geletek perut dia ni...nengok...dia senyum pun sampai tak nampak mata tau...hehehe...
pastu dah mula stat enjin nak menangis...alahaii anak ibu ni...
aku tak tipu weii...sepet kan mata dia ni...nak nampak bulu mata pun susah...nojah, bak sikit bulu mata dak daryn tu...nak pinjam jap...
sayang adik kakak...
ketara kan derang dua beradik ni...
ok tu jek...lalala...kemalasan melanda nak mengarut dengan panjang lebar...g pun aku ada pojek besaran jap lagi...daaa....

3 comments

Thursday, May 28, 2009 9:59:00 AM

mata irfan cam ko ler zan.. hee yg lelain tu ikut abinya.. nak2 tang bulatnya.. hahaha.. rasa cam nk cucuk jek pusat dia tuh.. boley x?? dia suke x??

Thursday, May 28, 2009 9:59:00 AM

ceh sepet tul... tp laki okla nti beso xde kecoh nk pakai eye shadow... aku rase xlama lg kalah kakak... beso dh dak tecik ni weh

Thursday, May 28, 2009 11:42:00 AM

lor mana yg aku taip tadi...

wei pesan kat irfan bila dia dah berjalan...kalo berjalan jgn gelak2..nanti tak nampak jalan..bahaya...jatuh, pesanan tuk ko gak tu...

Post a Comment