Monday, May 11, 2009

Ishh...Ishh...Tak Lama Jek Lagi

Assalamualaikum w.b.t
hurmm...pejam celik...pejam tak celik2, rupanya minggu ni merupakan minggu last aku bercuti...la...sedar tak sedar ye...tak lama jek lagi aku nak naik keje...yeyeye behnya...badan pun dah lemau sebab cuti lama sangat...hehehe...sebelum naik keje pagi jumaat ni kami sekeluarga mahu pulang ke kampung halaman...tak sabar nak balik...sebabnya adik aku dah decorate bilik baru siap kat umah aku tu tuk jadikan bilik singgahan bagi famili aku...behnya...dan aku telah membeli sebuh gobok baru tuk diletakkan lam bilik tersebut...bukan per, senang bebila aku balik nanti, takdelah nak bawa pakaian yang banyak kan...g pun aku nak kemaskan separuh pakaian tuk dibawa pulang ke kampung halaman...nak kurangkan semak kat umah aku ni...banyak tul barangnya...hehehe...

dan seme perkakas dan barang2 tuk ke taska bagi dua beradik tu telah aku siapkan...yelah, kenalah siapkan awal2 kan...kalu idak, kelam dan kabut aku nanti...hehehe...k lah tu jelah citer tanpa gambar ari ni...malas dah nak menaip...aku lapar sebenarnya ni...semalam seharian tak makan nasi...rini pun tak tau nak masak ke idak...ishhh...perlu ke...tah ler...

k daaaaaaaaaaaaa....

2 comments

Monday, May 11, 2009 1:17:00 PM

kak zan jangan la sampai tak makan nasik langsung...sian kat irfan nanti nak menyusu..

Yeee...saya pun dah tak sabar nak nunggu akak naik keje nie...heeeeheeee

"Selamat Kembali Bertugas"...luuuuluuuuluuuu

Monday, May 11, 2009 4:45:00 PM

wah dah x sabar nampaknya menghabiskan saki baki cuti.. nanti dah start keje sure rindu nak cuti plak.. ahaha..

Post a Comment