Thursday, May 28, 2009

Jualan Gudang Poney

sambungan citer semalam...ni pintu masuk ke jualan gudang tersebut...
ha...sampai pung...see...sampai senin depan kan???
ha...tshirt tuk kakak yang berharga RM5 ni aku ada beli dalam 3-4 helai...
dan sale dia sampai 70%...
ni plak pandangan dari tingkat atas...punyalah ramai umat...time² keje pun ramai...aneh???
sorilah...hasil tangkapan semalam aku tak sempat nak snap atas mud² yang tidak stabil...semalam aku beli 3 dress dan 5 helai tshirt tuk kakak...dan tuk irfan sehelai jek tshirt superbaby...

5 comments

Friday, May 29, 2009 10:10:00 AM

sib baik wajah kami2 nie tak nampak...kalau tak habis la kamiii...

Friday, May 29, 2009 10:11:00 AM

tulah...saya tak sempat nak snap wajah kami² tu...hahaha

Friday, May 29, 2009 10:33:00 AM

masa kenduri kawen afne dulu pn hampir2 rmh kena masuk. org tu dh umpil tingkap dapo. tinggal selipar kt luar bilik pengantin. gila la pencuri ni kan.

Friday, May 29, 2009 2:46:00 PM

heheh...memang giler pun...muskil plak...afne komen di entry yang salah...patut la...hahaha

Monday, June 01, 2009 8:53:00 AM

huhu gamainya umat... tgk gambo ni pun leh jadik semput.. haha

Post a Comment