Friday, May 8, 2009

Menjawab Soalan

ni si echa aka tasya yang tag aku...tak buat kang, kecik ati lak...sebabnya dia dah pandai gunakan paksaan skang ni...dulu aku yang selalu tag dia...so nak tak nak kenalah buat...maaflah ye weii...aku amik masa nak siapkan tag ko ni...hahaha...so layan jelah...

TUGASAN HARIAN...????
1) bila terakhir anda cuci toilet?
tiap tiap hari la aku cuci…aku kan rajin orangnya…

2)pencuci apa yg anda guna?
tah aku lupa nak nengok apa punya cap tu…

3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
dalam 2-3 kali gak…tah ler, tak leh nengok lantai melekit…geram jek

4)apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
Masukan barang2 anak lam bilik…kemaskan tempat tidur anak…

5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
Ikan goreng ngan kicap sudah…simple giler tu…hahaha…

6)minuman selalu anda buat waktu pagi?
Bergantung pada permintaan pasaran la…kekadang milo…kekadang nescaffe atau teh
7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
Kemas dapur dan pastikan rumah sentiasa berada dalam keadaan kemas sentiasa...barulah leh tido dengan lena dan nyenyak sekali...

BADAN ANDA....

1) berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
erkk…berat skang…tah ler weii…lepas bersalin ni aku lum buat timbangan lagi…nantilah kalu ada masa…hahaha…yang pasti tinggi aku skang 160cm…rasanyalah…

2) berat yg paling tinggi dalam sejarah anda?
huhuhu…surelah masa ngandung dulu…cecah sampai 83kg ok…giler ar…gerun tul aku kalu berat itu adalah berat aku skang…oh tidakkkkkkkkkk….

3) apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh badan lansing?
lum terpikir lagi la…

4) berat yg paling rendah yg pernah anda dapat?usia anda ketika itu?
ooo…tentulah masa aku muda remaja dulu…dulu kan aku kurus tinggi…berat pun nak cecah 50kg pun susah weiii…

5) anda pernah sertai program pelansingan?
tak penah... aku golongan kurang berkemam puan nak perabihkan duit kearah ini…

6)apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?
jdm5

7)apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?
semasa saya mengandungkan zuriat kami suami isteri...

8)apakah target anda untuk kurus selepas ini?
ohhh..tentulah…sedang berusaha kearah itu

9) miliki gambar anda dulu dan kini?
ada..ada



ni gambar masa belajar kat itm dulu...berat ni sekitar 50kg kebawah....korang nengok jelah turutan gambar di bawah yang juga turutan naiknya berat badan aku ni...hahahaha...tolonglah... ni plak masa aku memula masuk keje kat DCA...lum kawin lagi time ni...
yang ni plak beberapa minggu selepas kawin rasanya...
ha...yang ni beberapa bulan setelah selamat melahirkan kakak dahulu...eh baru aku perasan...aku ni cam minah pintu lak...asiklah bergambar di pintu jek kan...anehh...
dan ini plak masa aku mengandungkan dak irfan tulah...hehehe...
berat skang???gambar terkini???oh tidakkkk...aku belum bersedia nak publishkan muka aku yang paling terkini di sini...maafin la ok...:P
aku nak tag:-
ena
ayang
mel
shifa
nora
--------Sekian----------

8 comments

Friday, May 08, 2009 8:30:00 AM

ko buat tag tak lengkap.hahahahha.. gambo skang takde.... iskkkk... giler gambo atas sekali tu weiii.. jaman bila tu?? lama dah tak tengok badan camtu kan?? nangis ar weiiii.. same ar kita.. hehehe

Friday, May 08, 2009 8:36:00 AM

uikss...tk lengkap ker...oklah tu weii...kan aku dah kata, aku lum bersiap sedia nak publish badan aku skang...kang korang terkejut plak...hahaha...

ko rasa la kan...agak2 nya muat lagi ker aku pakai baju gambar kat atas sekali tu...hehehe...kepingin weii pakai baju cam gitu dulu...tapi dulu tu pun aku rasa aku dah gemuk weii...rupanya skang lagiii berisi...ishh tak bersyukur tul aku ni...

Friday, May 08, 2009 8:37:00 AM

ala.. takpelah wei.. sekurang kurangnya aku masih lagi menten mendahului korang... hahahahaa... menten ngan berat badan melampau.. hahaa

Friday, May 08, 2009 8:40:00 AM

sib baik ko menten gitu...ingatkan menten camner tadi...ishh...kapan ek kita nak merasa berat badan cam dulu...huhuhu...mimpikah aku???

Friday, May 08, 2009 9:54:00 AM

alamakkk...kena tag jugak ke?...kalau tak jawab leh tak...panjang sangat nie...
adoiiii.......

Friday, May 08, 2009 11:53:00 AM

mother's day award ..sila collect kt blog mama tisya

Friday, May 08, 2009 4:43:00 PM

suke beno ngko dgn pintu eh... apa rahsianya?? hahaha

Anonymous
Saturday, May 09, 2009 11:07:00 AM

huhuhu... zan... akak tau ko mmg minah pintu... gmbr kt opis tu yg x thn tu.. huhuhu...

Post a Comment