Thursday, May 7, 2009

Moh Menerai Baju Baru

semalam kan...dapatlah pos laju yang mengandungi baju di bawah...alahaii...cumelnya baju ni...kecik molek jek...so ari ni aku try la pakaikan kat dak irfan ni...
dan inilah hasilnya...jeng....jeng...




*






*








*
tadaaa...nilah rupa dak irfan apabila memakai baju di atas...muat2 jek kan...walhal baju ni bersaiz 3-6 bulan...hurmmm nampaknya tak leh percaya pada saiz dah skang ni...
alamak...alignment lari ar plak...ishhh...senget2 dah paler saya ni buuu...
ha...dah ok pun...alahaii...masamnya muka dia...ishhh...senyumlah sikit dik...
camner saya nak senyum...saya mengantuk ni...cepatlah buu....
pepun saya hepi dapat pakai baju baru...mekasih auntie shifa...

Sekian...

*
*
*
*

7 comments

Thursday, May 07, 2009 10:19:00 AM

aha cutenye! pakai selagi muat tau!
mot, terai pakaikan dia stokin kaler biru gelap sama ngan collar.. baru nampak cung.. permintaan neh.. pastu sila upload pic kat sini ek..

Thursday, May 07, 2009 10:22:00 AM

uikss...tadop stokin kaler tersebut...stokin lum suping lagi...hahaha...tunggu neks2222222 entry ye auntie...mekasih...

Thursday, May 07, 2009 11:16:00 AM

kak zan nak tunjuk baju baru ke kusi baru tu?...heeeheee

Tapi ape pun dak irfan nampak cute sangat...

Thursday, May 07, 2009 11:20:00 AM

cute baju BB GAP tu..akak pun suka pakai kan anak2 rompers masa dorang kecik3

Thursday, May 07, 2009 3:00:00 PM

cam tak dan nak simpan jadi baju raya jek gamaknya.. hahahha

Thursday, May 07, 2009 4:48:00 PM

izan, smlm aku g jj equine.. xjumpa la pulak kedai jual stiker ni.. nak tel ko xde no.. kedainya kat mana yeak???

Thursday, May 07, 2009 6:38:00 PM

oo...ni adik irfannyerr....tahniahhh...dpt gak normal erkkk...alhamdulillahhh

Post a Comment