Tuesday, May 5, 2009

Musim Award Dah Skang Ni...Layan...

aku dapat award lagi...

Peraturan nak jawab tag :

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
sila lah copy awad ini
ღDah kopi pun...siap paste lagi ni...

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
http://sweetyena.blogspot.com/ ok...yang bagi award ni kat aku adalah opismate aku...si ena yang gigih berusaha menggantikan tempat aku setiadanya aku ketika cuti bersalin ni...mekasih ye ena...jasamu dikenang...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
ღ anak kepada kedua orang tuanya
ღ kakak kepada adik adiknya
ღ adik kepada 2 orang kakak
ღ isteri kepada suaminya
ღ ibu kepada 2 orang cahayamata
ღ periang
ღ pengemas
ღ suka shopping
ღ suka melancong
ღ peramah ke pemarah???

4.Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
ღ asha
ღ pijot
ღ nojah
ღ nora
ღ midot
ღ ijan

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!
ღ baiklah...symp

1 comment

Tuesday, May 05, 2009 8:08:00 AM

eheheh baiklah
otw

Post a Comment