Friday, May 29, 2009

Rumah Mak Aku Dimasuki Pencuri

ni rupa tingkap yang dikumpil oleh pencuri @ pencopek bedebah itu...tapi bila nengok keluasan lubang tingkap yang dikumpil, rasanya ini bukan takat kejaan orang dewasa...tapi mungkin kejaan budak kecil yang bersaiz kecil la...
maklumlah umah baru lepas kenduri, derang ingat orang adakan kenduri ni akan kaut keuntungan yang belipat ganda lepas kenduri...tu yang derang pecah dan masuk tu...dan kejadian ini berlaku tatkala mak aku berada di rumah aku...lepas dapat biter ni, terus mak aku bergegas pulang ke kampung halaman dan² tu jugak...

mengikut mak aku lagi, tiada sebarang kerugian yang dilaporkan samaada kerugian nyawa atau harta menda...sekian...

8 comments

Friday, May 29, 2009 10:33:00 AM

klu beso tu saiz aku leh masuk... tp aku rase diorg x dpt masuk la weh... tu yg tadop mende ilang tu kot... xguna punye pencopet

Friday, May 29, 2009 10:44:00 AM

ha ah la rasanya dorg x muat nak masuk..
sila kutip award di blog saya..

Friday, May 29, 2009 2:42:00 PM

noj...masalahnya umah aku berselerak la weii...terutamanya bilik mak aku dan bilik pengantin...aneh...takkan derang tak pat masuk...ke camner???

Sunday, May 31, 2009 6:25:00 AM

salam...

biasanya keluasan tu tuk lepas kepala, muat kan...? so bila kepala dah lepas, badan pun mesti lepas dengan syarat, monyet kera ni mestilah badannya kurus...

Sunday, May 31, 2009 8:38:00 AM

Selamat Menyambut Pesta Kaamatan

Sunday, May 31, 2009 11:05:00 AM

ish dasyat tul pencurik2 skrg ni..menci...dah la hari2 disiarkan pasal pencuri..ni org terhampir kena..lagi aku BENCI...sib baik org takde kat umah...kalo gini gaya besi leh bengkok, mcmana kalo kita ada dirumah..maknanya pencopek ni kuat wei..bukan budak2 ni...org dewasa ni...tapi dia mcm ular..leh menyusur tmpt kecik...

Sunday, May 31, 2009 11:12:00 AM

tah ler sha...tak tau kejaan baper orang...derang terdesak gini la...

Monday, June 01, 2009 9:00:00 AM

masa aku kawen dlu pun ada org cecuba nak masuk rumah gak.. tp cobaannya gagal..

Post a Comment