Thursday, May 21, 2009

Sengal

arghhh...tolong...tolong...persal tah sejak aku naik keje hari selasa lepas setelah bercuti bergaji selama 2 bulan aku jadi sengal...satu keje pun aku tak buat tau...rini baru berdikit2 aku buat...nak hapdet blog pun cam malasssssssss sangat...tah ler...ngaper ek???sengalkah aku???yang pastinya aku cam berada di awangan jek...fikiran ni asik dok ingat kat anak jek...boleh gitu???alahaii...ngaper jadi gini wei...ishh...sengal la...bak kata member fb aku tu...sengal...sengal...hahaha...


5 comments

Thursday, May 21, 2009 11:20:00 AM

biasa la kak zan baru2 masuk keje memang cam tu...rindu kat anak la...dll lagi...sabar yea..jap lgi leh la g nengok dak irfan..

Thursday, May 21, 2009 11:26:00 AM

tau tak per...tu rasa sengal satu badan tu...hahaha...tolonglah...:P

Thursday, May 21, 2009 12:26:00 PM

ok jek...terer jek update blog ni, bukan ke keja ko dari dulu asik update blog je..tak sengal pun...


kehkhekhehe

Thursday, May 21, 2009 3:00:00 PM

yeke...msti dok terbyg muka ank je kan...mcm org jatuh cinta plak..nnti shidah pn mcm kak.lg parah nak kena masuk maktab sebulan...kena tinggal ank...huhu.

Thursday, May 21, 2009 3:30:00 PM

owhhh...tidakkk...tinggal anak lebih parah dari tinggal laki...ekekeke...

Post a Comment