Monday, May 4, 2009

Tahniah

tahniah...tahniah...eh ngape aku nak ucapkan tahniah ni...oh ya...silalah teruskan pembacaan anda...

1. pertama, tahniah buat ayang yang katanya telah disahkan mengandung tuk kali kedua...alhamdulillah, akhirnya usaha ko selama ini tidaklah sia2...cayalah, ni berkat permintaan yang melambung hari2...hahaha...

2. keduanya, tahniah pada aku yang akhirnya telah menamatkan tempoh berpantang selama 44 hari dengan jayanya walaupun penuh dugaan dan cabaran...:P

3. ketiganya, tahniah pada hubby kerana telah bertugas dengan penuh dedikasi (sampaikan 2 malam aku ditinggalkan bersama anak2) sempena berlangsungnya Kuiz Asean 2009 di hotel vistana, kole lumpur.....

4. keempatnya...tahniah pada asha...moga rezeki kamu akan melimpah ruah tuk masa2 akan datang...

5. kelimanya, tahniah pada nojah...tapi tahniah sebab apa ek???ngandung gak ke dia???ishh...entahlah...hehehe...

6. last...tahniah buat pijot...berjaya menempatkan diri lagi di ipt...bila tah aku nak join ko ni...ishh...jeles tul...

ok...sekianlah...

6 comments

Friday, May 01, 2009 9:35:00 PM

tahniah buat ko.. dah habis tempoh berpantang.

Monday, May 04, 2009 8:40:00 AM

makasih izan..atas ucapan tahniah hg tuh...insyallah..lepas hg beranak pinak nih hg continue la smbg study..kalau terasa nak lagi...tak rugi..tahniah la lepas pantang..'get ready' la lepas nih hahaaha.owh ya awat hg pi ucap tahniah kat zidah..ada apa2 rahasyia ke...gitau la..

Monday, May 04, 2009 9:16:00 AM

aku mana tahniah?

Monday, May 04, 2009 9:30:00 AM

uikss...nak jugak tu...yelah...yelah, tahniah tuk nora..tapi tahniah tuk apa ye...apakah???

pijot...ko tanyalah zidah tahniah tuk apa...ujung tahun ni baru rasmi...hahaha...

Monday, May 04, 2009 10:26:00 AM

heheh tq.. tq.. doakan aku yek... ko pun aku nk ucap tahniah gak sbb berjaya pantang dgn jayanya.. hehehe

Tuesday, May 05, 2009 9:05:00 AM

wei tahniah apa wei...konpius akak ni...uhuksss....ke tahniah aku bakal 'makan pasir' lepas ni..ahahahah

Post a Comment