Wednesday, May 6, 2009

Tinggallah Sayang Tinggallah Pujaan...

memula meh kita layan wajah2 dak irfan ni...sedih ke apa ni nak kena tinggal ngan abi dia...hahaha...


ok berbalik pada tajuk di atas...mak aih tajuk...kemain lagi kan...sajelah wat gempak..ekseli stat malam ni hingga hari sabtu ni aku kena tinggal 3 beranak jek kat umah...sebabnya...sebabnya, my hubby tu ada konvoi apa tah dengan KBS ke kemaman...dari opis dia 3 orang yang terpilih termasuklah dia...so tak pelah kan...aku ingatkan nak suh dia anto aku dan anak2 balik jengka jek tapi memandangkan dia ke sana dengan kenderaan jabatan maka terpaksalah batalkan aje niat murni ku itu...lagipun minggu depan pun nak balik jengka gak sebab sabtu depan bersamaan 16 Mei 2009 ada majlis perkahwinan adik perempuan aku yang bongsu merangkap majlis tahlil, akikah dan cukur jambul dak irfan tu...senang kan...semenya aku buat lam satu majlis...jimat belanja...tumbang seekor lembu jek kali ni...

so kepada kengkawan yang berkesempatan, anda dijemput ke majlis yang dinyatakan di atas...oklah, tadop menda aku nak taip dah ni...aku pun kurang sehat ni...tekak perit, berkahak cam nak demam pun ada...selesema la ni....alahaii...harap2 aku berada dalam keadaan sehat hendaknya sepanjang ketiadaan hubby ni...kalu aku pun tak sehat, susahlah nak handle anak2 kan...tapi sib baik hubby p tak bawak kete....in case ada kecemasan, aku leh stat kete itu menuju ke destinasi yang sepatutnya...

oklah itu aje...daaaaaaaaaaaa....

6 comments

Wednesday, May 06, 2009 10:31:00 AM

alahai sian dak debab ni nak kena tinggal yer.. tak pe la tak lama...

zan, anda pun dijemput ke majlis perkawinan adik akak di segamat..tapi mesti kau tak dapat datang sebab laki kau pun takde kan sabtu ni.. hehehehe

Wednesday, May 06, 2009 11:27:00 AM

sian dia kena tinggal lagi...

p/s: dak irfan and kakak hanan jangan nakal2 tau..sian kat ibu..

Wednesday, May 06, 2009 11:40:00 AM

izan,alg pn myb blik jgka kot mggu ko blik tu..nkwt knduri 100ari arwah tok ayh alg..so dijemput ke ke umh ko?..hehe..
cian kakak ngn adik kna tgal ek..jgn nkal2 nti ibu mrh..

Wednesday, May 06, 2009 11:48:00 AM

jemputlah long...kan aku jemput semua tu...hehehe...datanglah...memeriahkan majlis...

Wednesday, May 06, 2009 12:14:00 PM

ala ciannya kat irfan...meh auntie pijot mengasuh mai..

Wednesday, May 06, 2009 12:20:00 PM

ADIK hg..yang misi tuh ka zan..? dulu masa pi tidoq umah hg kecik lagi dier..saspen tui ingat kan adik bongsu hg yg laki yg kawin hahahaha..dier kan masih kecik..tuh la aku konpius...pepun selamnat panten baru

Post a Comment