Monday, June 8, 2009

Alhamdulillah...Inilah Dikatakan Rezeki Anak-Anak...

sebabnya...sebabnya...jumaat lepas kan, aku telah mendapat sepucuk surat daripada Admin yang menerangkan maksudnya seperti di bawah...alhamdulillah, akhirnya giliran aku telah tiba...fyi, kat opis aku ni APC ni diberi mengikut giliran, patutnya giliran aku tahun lepas lagi, tapi disebabkan beberapa perkara yang tak pat dielakkan, makanya giliran aku telah ditunda pada tahun berikutnya...pepun terima kasih atas segalanya...
so nilah antara isi kandungan surat tersebut...
meh sini aku close up sikit...aku tak kisah ler korang nak pikir apa pun...tujuan aku hanya tuk berkongsi kegembiraan dengan semua...bukan tujuan untuk beriak atau sebagainya...yelah, aku tau ar, mesti ada diantara meke² yang tak puas hati camner aku leh dapat APC ni sedangkan aku ni nampak cam selalu takde keje...asiklah berblog, berchatting, berfp, dan ber internet segala bagai...pepun aku tau tugas dan keje aku...hahaha...motto idup aku, pedulik ar orang nak kata apa...:P
oklah, tu jelah pengceritaan aku tuk kali ni...kalu korang sudi, kasilah bunga ros tuk aku sebagai tanda ucapan tahniah...hahaha...




8 comments

Monday, June 08, 2009 9:30:00 AM

bleh jek ijan...takat kfc tu...gi pun aku lum pernah kuar berpoya² ngan ko tu...hehehe...

Monday, June 08, 2009 11:17:00 AM

mandangkan x nampak pong bunge untuk diberi nih.. maka terimalah munge gini lak.. lagi spesel dr org len tau..

~~~~<@

tahniah~!!

Monday, June 08, 2009 11:23:00 AM

mekasih shifa...aneh, kamu tak leh nampak itu bunga...orang lain leh jek...komp kamu bengong kut ini hari...

Monday, June 08, 2009 11:28:00 AM

tahniah yer kak...at last dapat gak anugerah ni...nak wat cam ner...by turn kan...ape2 pun tahniah lagi sekali...

Monday, June 08, 2009 2:31:00 PM

Dear sis~

Wow,congratulation.
Anugerah pekerja cemerlang tu.
bile la org nk dpt anugerah pelajar cemerlang.hehehe

notalutut-kalo ke bangi o kajang msg2 la. bole jumpe..krn sy stay d kjg.so taderla sesat barat~hehehe

Monday, June 08, 2009 3:59:00 PM

tahniah2...kak zan...nampaknya rezeki anak sungguh nie..alhamdulillah..ape lagi sila2 la menjemput kami menjamu selera...laaalaaalaaa

Tuesday, June 09, 2009 8:48:00 AM

tahniah zan..tb gk giliran ko ek thn ni..rzki...rzki...

Tuesday, June 09, 2009 11:26:00 PM

tahniah zan, rezeki anak2 tu.. boleh la buat belanja time raya nanti..

bila ntah rezeki kak mimi plak yer..mmmmm

Post a Comment