Thursday, June 18, 2009

Apa Motifku Ini???

hurmmm takde citer menarik pun...just nak omongan kosong kat sini...awal bulan depan hubby ajak balik penang...dan dia ajak balik hari khamis or rabu...hurmm...tah ler, aku dalam dilema gak nak balik lama² ke sana...bukan apa, salah satunya sebab cuaca yang agak panas skang ni...mestilah akan buatkan kedua beradik tu tak selesa...terutamanya si adik kan...so kata putusnya balik hari khamis...sesampai di sana, kami cadang nak menginap di otel yang terletak di sebelah pulau sana...nengoklah camner...ini adalah sekadar plan...kalu dok kat sebelah pulau tu, leh ar jejalan ke Batu Feringgi seperti gambar di atas...lama benar tak p sana...dalam erti kata lain, lama benar tak balik penang nuh...tuk tahun ni saje, sekali pun lum pernah balik lagi...lalalala...bukan salah aku ye...tapi hubby tu, yang semakin hari semakin sibuk dengan aktiviti² yang sehat...tah ler..

ok la...tu jek...moh kita ke penang moh...:P