Thursday, June 25, 2009

APC 2008 & Perhimpunan Bulanan DCA

ok seperti yang dijanjikan...ini malam aku amik sikit masa nak upload gambar yang sempat aku snap pagi tadi...walhal bukan aku yang snap ye...tapi opismate aku si ena tu...mekasih ye na...sesusah jek ko...sok kita makan sampai kenyang ekkkk...ekekeke...so pada sesiapa yang nak join makan, meh la datang ke upis aku ni...klah...meh ar layan gambar yang tak seberapa ni...ada gambar baru nampak real pengceritaan aku ni kan...hahaha...layannnnnnnnn...

sajelah nak tunjuk pis kat korang seme...
ngan opismate aku ni ha...
masa dok menunggu giliran nak naik ke pentas tu...
ni sesi selingan...ada persembahan koir...nyanyi lagu pezal tahir, gemuruh tu...eh...aku nampak paler bos aku la...:P
masa nama penerima diumumkan...kat skrin tu, jelas terpampang gambar penerima tersebut...giler segan time ni...dengup kencang giler jantung aku...yelah dah lama tak naik pentas gini weii...masa aku amik sijil tu, our KP sempat lagi soksek2 yang kata aku nampak slim skang...hahaha....sempat lagi tu...
gambar beramai-ramai...eh mana aku ek???
masa tuk bergambar...masa ni dah abis majlis dah...ni dengan ex-opismate...skang dia dah bertugas di Jabatan Pendaftaran Pasir Gudang nuh...masa ni puas cari my opismate, tapi derang dah selamat meninggalkan dewan dah...huh...tadop gambar ngan korang tau...mencik...
ni aku ngan salah sorang member lama masa p kursus kat pd dulu...abang...ingat tak kat napi ni???
ni gambar balas dendam...sebab gambar kat atas tu, skema sangat...tak sah kalu tak tunjuk 'pis'...hahaha...
so nilah sijil penghargaan tersebut..yang dalam envelope tu, koselah aku nak tunjuk kat sini...korang pun dah sedia maklum apakah yang aku maksudkan itu...

tu jelah gambar yang ada ek...gi pun aku tadi kelam kabut sebabnya gegas nak p klinik bawak si bujang aku tadi cek up tuk 3 bulan ye...so citer sal dak irfan tu...alhamdulillah...berat dia skang dah 6.8kg...oklah tu...dan tadi masa kene cucuk dia nangis ar jap...pastu terus sengih2...balik umah bagi susu terus tido, tapi kejap jelah...dan tuk persediaan dan sebagai langkah berjaga-jaga aku dah bagi ubat dan tempek cool fever kat dahi dia...yelah kan, riso gak dia demam ke apa kan...so neks cek up 23 Julai depan...masa tu dah tadop cucuk...so masa 4 bulan ni kiranya waktu nak berehat la kejap kan...hehehe...klah, tu jelah, aku ngantuk dah ni...masa tuk beraduuu...cauuu...daaa...

8 comments

Friday, June 26, 2009 9:19:00 AM

tahniah..tahniah..dan tahniah..diatas anugerah yg diterima itu..dan mekasih kerana membelanja kami2 nie makan sampai kenyang pd ari nie..

errmm..berat dak irfan sama la ngan dak aikal..heeeheeehee..

Friday, June 26, 2009 9:27:00 AM

hehehe...jangan lupa na...jom p beli pe yang patut...hehehe..

Friday, June 26, 2009 10:02:00 AM

waah....tahniah.... terkenang zaman akak dapat AKC 2003... hiks....

Friday, June 26, 2009 10:51:00 AM

tahniah cikmot..eh mmg nyanyi lagu gemuruh faizal tahir ke koir ko tu..biar betul..

Friday, June 26, 2009 11:56:00 AM

lia~haah...memang nyanyi lagu tu lah...takkan nak tipu kut...aku pun siap nyanyi sekali tu...

gemuruh jiwa...semangat membara...dari puncak hingga ke angkasa...lalala...

Friday, June 26, 2009 3:39:00 PM

congrats Zan..apa bikin dgn RM1k!! my turn naik pentas next month insyaallah..he heeee!

Friday, June 26, 2009 9:50:00 PM

bila akak nak dapat apc ni.. hurmm rezeki tu zan dapat RM1K.. nak beli apa tu?

Sunday, June 28, 2009 1:17:00 PM

tahniah izan..

Post a Comment