Wednesday, June 3, 2009

Barang Online Lagi

semalam petang aku ada order beberapa jenis barang kat myBBstore.com tu...sajelah kan sebab kebetulan kat web tu ada sale tuk bulan ni...so apa lagi, dan kebetulan lagi sekali ada gak barang yang memang aku dok cari² dua tiga hari ni...dan sekejap tadi, barang² yang di order telah selamat sampai ke tangan aku...

buktinya, korang nengok gambar di bawah...tul² telah selamat sampai ke tangan aku tu...memang mantop ar servis myBBstore ni...cepat dan selamat...bagus...bagus...
nak tau pe barang yang aku order tu???tadaaa...gambarnya adalah seperti yang kelihatan di bawah...
botol susu MAM tuk si kakak...aku terpedaya nak guna botol jenis ni, sebab nengok cung dan cantik jek...harap² kakak sukalah gunakan ia...
dan head support cushion tuk si adik...aku nak turun skang gak, nak buh kat carseat lam kete...senang sikit...
dan last sekali Travel cultery set...aku suka menda pelik² gini...senang nak bawa p travel memana bila si adik dah mula makan nanti...lalalala...
sekian...

5 comments

Wednesday, June 03, 2009 2:18:00 PM

huhu cam cung jek botoi nenen tuh.. tapi kompem tak soswei utk dak nasrul.. haha tehinggat lak dak nasrul nak botoi nenen dak kakak.. haha

Wednesday, June 03, 2009 2:34:00 PM

yang naper lak tak sesuai...sebab kaler pinkker???ada gak kaler biru tau...

Wednesday, June 03, 2009 2:40:00 PM

heeeheeeheeee.....:p

Wednesday, June 03, 2009 3:12:00 PM

syuhh...syuhhh...gelak jek...mesti nak cakap per yang akak cakap ler tu...huh...dah tau dah...

Wednesday, June 03, 2009 3:37:00 PM

haaahaaahaaaa...tak leh cakap lebih2 kang kena sound...luuuluuuluuuu...

gelak je bulehh..

Post a Comment