Wednesday, June 24, 2009

Berita Gumbira Untuk Semua PA Pemegang Diploma Sahaja

uiks...baca tajuk pun dah gempak kan...ni aku cilok dari blog si LIA ni berkenaan dengan berita gumbira yang digembar-gemburkan...wahh...aduh2...ni rasa cam nak menyengih sampai ke cuping telinga ni kalu perkhabaran ni betul...wahh...ni memang satu kejutan dan satu penantian yang telah lama kita2 (yang bergelar PA) tunggu kan...yelah, typist pun dah upgrade ke N17...so memang patut la kita nyer gred pun di upgrade ke N27 tu...huhuhu...tapi kan jadi satu persoalan di sini...kalu gred kita N17 di upgrade jadi N27 kan...so kalu gred N22 tu jadi baper plak???hah saper nak tulung jawapkan??? :P

pepun aku harap perkhabaran ni betul la weii...aku pun dah menyengih sendirian depan lappy ni bila baca berita ni kat blog si LIA ni , sebab dari apa yang aku baca 99% boleh dipercayai ni...hahaha...eh kalu tak caya korang bacalah kat blog si LIA ni ek...so korang2 diluar sana gimana???gumbira kan...lalalala...

8 comments

Thursday, June 25, 2009 8:30:00 AM

tahniah la wei.. tapi typist bukan ke naik gred N14..huhu tatau la kan.. kalu naik n17 lagik baguih.. tambah r pendapatan sikit.. hehehe

Thursday, June 25, 2009 8:51:00 AM

bestnye...gaji naik x? hehe..

Thursday, June 25, 2009 8:55:00 AM

semoga menjadi kenyataan..insyallah..

Thursday, June 25, 2009 12:03:00 PM

zan,yg ni bkn ker kna 15yrs bkhdmt bru leh dpt?..klu x,beh sket..tmbh sket pndptn..

Thursday, June 25, 2009 12:05:00 PM

tul ke ni zan? uih bestnyerrrrrrrr..senyum sampai ke telinga berganda2..dh ler rini payday..lg ganda senyum..bila nk up nyer? kalo camni, xyah ar susah2nk gi i/view EO dah..hu hu

Thursday, June 25, 2009 3:15:00 PM

citer ni dah dibincangkan haritu pun... ntah ler.. tp yg dengarnya yg berkhidmat lama je... hehhe.. aritu zidah dah kena serbu pun dek citer ni..

Thursday, June 25, 2009 10:51:00 PM

N22 tu jadi N32 agaknya kot..

Friday, June 26, 2009 10:23:00 AM

salah ar kak mimi... N23 / N32.. sama cam kod anak kita yg masuk contest tu... kebetulan lak.. awalan nama kita pun N kan?? hehehe..

Post a Comment