Friday, June 5, 2009

Cepat Sembuh Ye Sayang

hai kengkawan...selamat pagi dan kembali bersiaran...hohoho...

klah, ni aku nak citer sal kejadian semalam kan...kan semalam aku half day sebab nak baca dak irfan ke klinik kan...seperti yang aku citer di entry di bawah tu...so hubby dalam kul 2 gak ar sampai ke opis aku tuk pikap aku dan anak² ke klinik tersebut...kali ni kami dah pakat nak ke Klinik Pakar Kanak-Kanak An Nur di bangi tu...so semalam kami sampai ke klinik tersebut lam kul 2:45 petang...tapi kena tunggu lam 15 minit gak ar sebabnya klinik tu tutup dan akan dibuka kembali jam 3 petang...korang layan ar gambar di bawah beserta pengceritaannya sekali...

ni gambar irfan ngan abhi dia...dok memain sementara menunggu namanya dipanggil doktor...
pastu ibu plak dukung dia...nilah gambar pertama aku ngan irfan sejak aku abis pantang ari tu..sob...sob...takde orang yang sudi nak snap gambar kami berdua...huhuhu...
ni budak sepet yang dok boring menunggu namanya dipanggil...iskk...
sementara tu, kakak dok layan mainan kat mini playground yang ada lam klinik tersebut...dah namanya klinik Pakar Kanak-Kanak kan, haruslah ada mainan tuk kanak² gini...
oh ya...semalam doktor yang merawat irfan adalah Dr. Khairul Azman...baik doktornya...aku amat puas hati dengan penerangan yang dia bagi...
hehehe...bapa kepada sepasang cahayamata...anak² agak cerah, tapi abhinya agak kelam sedikit...ya ampun bang...maafkan saya ye...
memain ngan ibu plak...ni gambar kandid abhi dia yang snap...
aku ngan irfan lagi...
sayang dak irfan...kakak jual mahal takmo join aku ngan irfan bergambar...nyampah tau...
dah selesai semua, abhi pun buat pembayaran...siap minta time slip tu...sib baik tak minta mc sekali...
dah siap seme, kami pun mau menuju ke destinasi seterusnya...tapi sempat gak aku suh hubby snap jadual paed tuk bulan jun ni...
tu dia...bayaran semalam aku dicaj sebanyak RM99...tak tau naper dia tak genapkan RM100 tu...
dan nilah rupa ubat² yang perlu diminum dan dipakai oleh irfan...harap² cepatlah sembuhnya...riso ibu kalu irfan berterusan sakit begini...
dah dapat ubat tu, maka tibalah masanya tuk irfan minum ubatan tersebut...so lepas makan ubat, terus mandi...tu yang tak berbaju tu...rileks nampak irfan...
dos pertama masuk ke mulut dia dah mula nak buat hal...maybe ubat tu tak best kut...
tapi pepun kena gak makan ubat tu...mahal nak oiii ubat² tuk kamu tu...so harap makan dengan tenang tau...
pastu mulalah nak melalak bagai...yelah, sampai 3 dos ubat tu kena minum...hurmm...
alhamdulillah, sib baik irfan telan kesemua ubatan tersebut dan dia tak menyembur balik...maybe dia tau kut ubatan tersebut mahal² belaka...hehehe...so harap² pass ni dia rasi dan cepat la sembuhnya...insyaAllah...
Sekian...

4 comments

Friday, June 05, 2009 10:05:00 AM

aku dipaksa oleh izan tuk tinggalkan komen...cian aku kan...
buat dak sepet irfan, cepat sembuh yek...ibu irfan bayar sikit jer tue...acik dulu bayar ubat lyna rm125 tau... jgn nangis2 makan ubat, kalau lyna tue, meraung2 nak kasik makan ubat...irfan good boy kan...

Friday, June 05, 2009 10:08:00 AM

hahaha...banyaklah paksa...ko tak ikhlas langsung...tapi kan, irfan senang sikit makan ubat berbanding kakak dia...kalu kakak dia tu, maunya menyembur...ishhh...rugi jek kan...

Friday, June 05, 2009 11:00:00 AM

hurmm heharap pat sembuh yek.. ok r xsembur senang ibu bg mamam ubat.. xsesia bagi ubat mahal. hehehe

Monday, June 08, 2009 11:37:00 AM

aku pun sama la doakan irfan cepat la sembuh...nnti dh sembuh leh main2 ngan kakak lagi..walaupun main2 mata je.hehhe..ish zan...mahainya bayaran ubat tuh(aku tak penah merasa bayar cneggitu sbb MARA tlg bayarkan panel klinik...meh2 keja ngan mara meh..

Post a Comment