Tuesday, June 30, 2009

Cuti-Cuti Malaysia

hurmm...esok, khamis dan jumaat aku akan bercuti ye kengkawan...ke mana???hurmm...tak kemana pun cuma pulang ke kampung halaman my hubby di penang nuh...so segala aktiviti berblog atau yang sewaktu dengannya akan terhenti tuk seketika tapi akan aku update gak kalu ada line kat sana...tu pun kalu rajin la... oleh yang demikian, kepada pengunjung setia blog aku ni...jutaan mekasih ye kerna korang tegar dok view blog aku ni hari2...hahaha...ayat perasan la pulops

so jangan lupa nantikan citer2 menarik dari aku nanti...daaa....

4 comments

Wednesday, July 01, 2009 10:52:00 AM

alang2 kelek penang mai la kek umah aku kat aloq setaq nih...lama tak pi penang...

Wednesday, July 01, 2009 10:54:00 AM

izan, dpt tak ym afne?

Wednesday, July 01, 2009 1:10:00 PM

jangan lupa makan nasik kandar & beli jeruk .. dah beli jeruk tu, tak reti2 nak pass kat akak ni ker. hehehehe

Wednesday, July 01, 2009 4:55:00 PM

hi izan... da lama x dgr citer..sihat?congrats on your second bb...jelesnya blk penang...akk pn da lama x blk kg...huhu...

Post a Comment