Wednesday, June 3, 2009

Happy Birthday My Frens...

semalam kan...opismate aku ajak aku kuar p mengular kat Alamanda...ish...kalu gini gamaknya, camner aku nak jadi pekerja cemerlang kan...hahaha...ya ampun na...maafkan kami...maafkan kami...hahaha...hajatnya cuma satu, nak beli kek dan kfc tuk seprise parti salah sorang opismate aku yang besdaynya yang ke 17 tahun jatuh pada hari semalam...hahaha...ye ke jan???umur hang baru 17 ni...pelik kan???

ni dia besday girlnya...yang pakai baju kaler pepel...umur sebenar terpaksa dirahsiakan...
giler terkejut dia semalam...yelah dah tuo2 dan umur pun semakin bertambah, ada gak orang wat seprise parti gini...tapi kan, aku sedih ar...sebab beseday aku tahun ni jatuh pada 7 ramadhan...sure² takde orang nak banje kek bagai...sob...sob...tak pelah...aku terima...
dan nilah santapan kami semalam...2 barrel ayam kfc perisa original dan spicy...serta sebiji kek tuk beseday girl...melantak ar korang sampai kenyang...hehehe...
ok sekian la...tak banyak pic yang aku snap...sebabnya aku sebuk uruskan 'sesuatu'...hahaha...kalu nak nengok pic lagi, korang nengok ar kat blog KAWAN aku ni...siap derang bergambar ngan artis lagi...huh, nyampah ar...hahaha...

2 comments

Wednesday, June 03, 2009 10:09:00 AM

tau mintak ampun yea...alaaa...saya dah tau sapa yang akan menerima anugerah khidmat cemerlang tahun nie..jenggg jenggg..tak pe kalau tak dapat kek pun present akan menyusul..jangan sedih2 yea..tu la kak zan cepat sangat masuk bilik kan dah terlepas nak bergambar ngan artis (JFK)..luuuuluuuuluuuu

Wednesday, June 03, 2009 10:27:00 AM

oit...saper saper yang cemerlang???ngaper akak tk tau...ko ker???behnya...leh banje makan pas ni...hehehe...

Post a Comment