Sunday, June 21, 2009

Happy Father's Day Abhi...

Kami bertiga sayanggggg abhi... Oleh kerana kami somi isteri tidak lagi mempunyai ayah mahupun bapa, abah, daddy, walid, papa atau apak sekalipun...eh tak lupa juga 'bak' tapi di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Bapa buat semua kaum bapa yang menyambutnya...moga kalian bergumbira dihari ini...eh tak lupa juga aku ingin mengucapkan hepi father's day buat suami terchenta...moga dapatlah kiranya kamu menjadi abhi yang terbaik buat anak2 kita...dengan pesanan dari pihak penaja...jangan malas2 nak tolong si isteri dalam segala hal...lalalalala...


" kasihnya ibu hingga ke syurga...kasihnya ayah berkorban nyawa"

4 comments

Monday, June 22, 2009 9:18:00 AM

Selamat Hari bapa jugak..aku amik kesemptan nak tumpang iklan gak yer..especilly pada ayah dan of course suami aku...tak lupa pak mentua aku jua..SElmat hari Bapa...

Monday, June 22, 2009 9:34:00 AM

silalah pijot..selamat hari bapa pada nuar dan bapak serta pak mentua hang...

Monday, June 22, 2009 11:09:00 AM

slmt hari bapa jugek... kata dak nasrul semalam... "amat apak!!"

Tuesday, June 23, 2009 12:49:00 PM

'apa yg penting kerjasama'

Post a Comment