Saturday, June 20, 2009

Irfan @ 3 Months Old

alhamdulillah...ari ni, saat ini, jam ini, detik ini...seme ini la...genaplah umur dak irfan 3 bulan...alhamdulillah sekali lagi...syukur kepadaMU ya Allah, kerana dengan keizinanMU usia irfan meningkat lagi sebulan...sedar tak sedar dah makin membesar anak bujang teruna aku ni...rasa cepat masa berlalu...so far irfan lum pandai meniarap lagi...tapi mulut dah pandai ajak sembang bagai...Antara perkembangan irfan:-
  1. lum pandai meniarap lagi...dia ni lambat sikit dari kakak dia dulu...kakak masa 2 bulan lebih dah meniarap tau...

  2. suka menyembang dan akan tersenyum bila orang agah dia...kalu senyum sampai sepet² matanya itu...

  3. alhamdulillah, takat ni irfan masih lagi fully bf..

moh la layan gambar² dak irfan yang paling terkini...
ni gambar irfan kat skul...

irfan tengah buat apa tu???hehehe...
jom bersantai sesama nak???


harapan ibu moga irfan dan kakak sentiasa sehat walafiat...dan moga kalian berdua sentiasa dilimpahkan rahmat oleh Allah hendaknya...amin...

7 comments

Sunday, June 21, 2009 9:16:00 AM

gebusss nya...nk gigit jerr

Sunday, June 21, 2009 9:15:00 PM

oit...oit...apa ni nak geget anak orang...meh sini aku tolong geget ko meh...hahaha...

Monday, June 22, 2009 8:34:00 AM

bulatnyer perut irfan...hehehe.... semoga irfan sentiasa sihat n cepat besar...

Monday, June 22, 2009 8:44:00 AM

mekasih auntie...mana ada bolat...yang sedang² saje ni...hehehe...

Monday, June 22, 2009 10:50:00 AM

budak tecik montek..deng2...

Monday, June 22, 2009 11:12:00 AM

fuh.. leh masuk pertandingan body builder nih.. hihihi gupa dia sijik cam abi dia r..

zan, anak abi lagik ker?? ni kna tambah sorang lagik nih.. hihihi moh jemaah moh.. hahaha

Monday, June 22, 2009 11:14:00 AM

jemaah???takpe jalan dulu ...jalan dulu...tunggu 5-6 tahun lagi lah nak jemaah weii...ada sesapa nak join???

Post a Comment