Wednesday, June 17, 2009

Kami Ke PD Sabtu Lepas

Citer basi...nak dijadikan citer, hari sabtu yang lalu, kami satu keluarga telah berpiknik di Teluk Kemang, PD...ni sajalah nak melepaskan hajat tuk bawa si kakak terutamanya p mandi manda air laut plak...hehehe...so kami gerak dari rumah lebih kurang jam 10 pagi gitu..yelah pd ngan putrajaya tu bukanlah jauh mana pung...abis cepat dalam sejam jek leh sampai...tul dak???so layan jelah gambar yang sempat aku snap dalam kesibukan aku nak dirikan khemah, buat apa yang patut...sampaikan gambar derang (refer pada kakak dan abhinya) mandi pun tadop orang nak snap...sebab aku tak leh tinggalkan dak irfan sengsorang dalam khemah...kena curik dek orang kan, aku yang meroyan lak...tak bleh...tak bleh...

ni dua beradik dok menunggu abhi dan ibunya mendirikan khemah...
si adik bila berada di dalam khemah...lupa lak nak snap gambar khemah sebagai bukti...hahaha...
pastu dah siap mandi manda, makan seme bagai...maka kami berkemas tuk bergerak pulang...masa tu jam menunjukkan jam 2 petang...makin lama, kawasan pantai makin dipenuhi dengan orang ramai...giler sesak kawasan pantai itu tau...

sebelum balik tu, adalah orang dok memberi khidmat tuk menaiki kuda...dan aku ada ajak si kakak tu, tapi malangnya kakak takut ar plak ngan kuda tersebut...so adalah aku sempat snap gambar kuda yang sedang bersenang lenang dok makan...
manakala si adik plak lena diulit mimpi lam buggy dia tu...sementara si adik sedang lena, kami ke gerai² yang berdekatan tuk mencari sedikit ole² tuk dibawa pulang...apa yang aku beli hanyalah 3 helai tshirt kakak dan sehelai tuk adik...jadilah kan...
dalam perjalanan pulang, kami sempat singgah di sebuah hotel yang satu ketika dulu menjadi saksi bagi pertemuan dua hati yakni aku dan en hubby...pastu, cadangnya en somi kepada aku tuk check in di otel tersebut, tapi memandangkan kami berdua hanya datang sehelai sepinggang dan bekalan baju si adik tidak mencukupi, makanya dibatalkan sahaja niat suci dan murni en somiku itu...

nilah otel tersebut...kalu korang terer, nyatakan apakah nama otel yang aku maksudkan itu...hehehe...

dan si adik dan kakak lena kerana terlalu penat...nilah rupa dua beradik tu tido lam kereta...dah macam apa dah lam kete aku tu...
close up sikit...sian kakak...kena tido kat kerusi depan...tunggulah ada rezeki kita beli keto yang lebih besar ok...hehehe...
sekian,itulah pengceritaan berkenaan wiken kami yang sudah...
~nal~

11 comments

Wednesday, June 17, 2009 10:32:00 AM

zan,otel yg ko mksudkan tu bukan ker otel RISTEC..nama smthing like that la...klu xsilap along la kn..

Wednesday, June 17, 2009 10:38:00 AM

salah...salah...sila cuba lagi...hahaha...

Wednesday, June 17, 2009 11:14:00 AM

gotcha! HOTEL SERI MALAYSIA! hahahaha

Wednesday, June 17, 2009 11:28:00 AM

aaaahaaahhh...HOTEL SERI MALAYSIA PD...laaalaaalaaa

p/s:ada adiah tak dah dapat jawap nie..

Wednesday, June 17, 2009 11:38:00 AM

amoih...amoih...masing² bertanyakan adiah...nntilah...bila dapt duyan runtuh akak bukak kedai adiah...korang leh amik sampai muak...hahaha...

Wednesday, June 17, 2009 12:10:00 PM

lor apesal tak habaq kat cheq.. aku ada kat sana gak la.kalu idak leh aku tlg jagakan baby irfan while ko bleh menjadi duyung jadian di tepi pantai itew..

Wednesday, June 17, 2009 12:19:00 PM

hehehe pd byk menjadi saksi kan izan... hehehehe

Wednesday, June 17, 2009 12:57:00 PM

mel~lor ko tak habaq...kalu idak leh suh ko snapkan gambar kami sefamili...ihikss

noj~heheh saksi yang paling tak pat dilupakan...

Thursday, June 18, 2009 3:08:00 PM

bukn tiara beach resort ke..eh tahla..takpun ilham resort..niway..suka nya leh pi piknik2 kat PD...niway..len kali ko kena snap gambo wajib yakni kakak berbikini di tepi lautan..ok..pepun cian irfan msti letihkan..maklumlah budak kecik mana la nak tau erti berpiknik2 lagi kan..hehe

Saturday, June 20, 2009 11:47:00 AM

lama tak pi PD..last pi tiara beach resort..bawak hakimi mandi manda..jom arr kita gathering DSS10 kt sana..plan dah lama tapi asik tak jadi jer..

Monday, June 22, 2009 11:24:00 AM

lama sungguh xp PD.. takat ni xde lagi agenda kami sekorge p berpiknik bagai.. hurmm.. bila eh??

Post a Comment