Thursday, June 18, 2009

Migrainkah Aku???


aku rasa sakit kepala sangat ni...denyut² dah ni...tapi aneh...migrainkah aku???ke aku memang ada migrain atau aku jek yang tak tau...atau sakit kepala biasa...ishh...letih aku memikirkannya...yang aku tau, lately memang aku rasa sakit sangat kepala aku ni...ianya datang dengan tiba² jek...denyut² plak tu...huwaaa...janganlah melarat...kang kalu melarat satu keje tak leh nak buat ni...dah ler hubby p kursus ari ni kat ismah beach resort kat melaka nuh...kursusnya plak sampai sabtu ni...tolong lah...harap² semuanya ok...

5 comments

Thursday, June 18, 2009 2:39:00 PM

g ar kinik chek nengok..kalau dibiarkan ti melarat lak...sian kat bebudak tu..

Thursday, June 18, 2009 2:45:00 PM

uikss...nak p cek tu la tah bila ada masanya...ibu bekerjaya ni...hahaha...

Thursday, June 18, 2009 3:02:00 PM

wei.. ada isi kottt hehehhe

Thursday, June 18, 2009 3:17:00 PM

amie-banyak la ko...hahaha...

Monday, June 22, 2009 11:19:00 AM

bab sakit pale tu nora ada cecara memulihkannya.. ce ko tnya dia.. haha g pun 3bulan kan.. lama dah tuh.. hahaha

Post a Comment