Monday, June 8, 2009

Nengok Mukaku Licinkan???

Assalamualaikum w.b.t...
hai kengkawan...kali ni aku nak citer sal anak bujang aku tu...hurmm...kalu korang tak tau, ekseli muka dak irfan ni dinaiki ruam tau...abis satu muka...jadi kemerahan...so aku tu kebetulan p buat rawatan kat Klinik Pakar Annur di bangi tu, makanya aku telah memohon kepada doc tu krim or pelembap yang bleh ilangkan ruam dimukanya...korang nengoklah ruam kat muka dia tu seperti di dalam gambar di bawah ni...teruk kan...jadi kasar² dah kulit dia tu...
dan hasilnya setelah memakai krim @ pelembap dan krim elomet yang diberikan oleh doc tersebut, makanya beginilah rupa irfan skang...sangat²lah berkesan tau...muka dak irfan dah jadi lembut dan licin...sukanya hati aku ni tau...gambar seperti dibawah...suka benar wat mulut gitu dan idung kembang...dah ler mata sepet...hehehe...
Alhamdulillah..aku cukup puas hati kalu hasilnya memberi kesan begini...thanks pada lia yang mencadangkan aku menggunakan krim elomet tu...mekasih bebanyak ye acik lia...

Sekian...