Friday, June 12, 2009

Petang Semalam Kami Ke Bagan Lalang


hahaha...sampai gak aku ke sana...so nak dijadikan citer petang semalam lepas balik keje aku sefamili telah ke bagan lalang mencari sesuap nasi...ekseli aku nak p tempat ni dah lama dah...masa aku tengah sarat ngandungkan dak irfan lagi...tapi semalam, akhirnya sampai jugak aku kesana...alhamdulillah...tu pun tersesat² gak kami...maklumlah baru pertama kali nak p kan...so meh la layan gambar² yang sempat aku snap semalam...

ni gambar hubby yang snap...berlatar belakangkan matahari yang nak turun dahhh...

aku dan irfan...


aku dan anak²...abaikan rupa aku yang tak berapa nak cung tu...serabut semacam tul...hahaha...


nengok tu...syok jek irfan dok kat atas leher abhi dia...sib baik tak jatuh anak aku tu...


matahari yang hampir terbenam...subhanallah...


irfan yang dok memandang jek hidangan di depan mata...hehehe...


behkan ABC ni...hurmm...


dan inilah antara menu yang sempat di order semalam...


dah siap makan bagai...lebih kurang jam 7 lebih gak gerak pulang ke rumah...sebelum tu, layan gambar si kakak yang memalu nak pandang kamera ni...kekunun fotogenik ar...


Sekian...
~nal~

6 comments

Friday, June 12, 2009 12:13:00 PM

wah..sdp tu..lame tak mkn kat situ..jauh btul ko gi mkn ek..

Friday, June 12, 2009 12:21:00 PM

hehehe...jauh tak jauh ar lia...ni seme balas dendam sebab ari tu tak sempat nak p sana...hehehe

Friday, June 12, 2009 3:28:00 PM

jauh gak tu..jalan nak ke PD sane tu kan..erm,penah gak mkn situ..ala² tepi laut gitew!

Friday, June 12, 2009 3:32:00 PM

dik...dah memang tepi laut pung...bukan ala² lagi...hahaha...

Anonymous
Sunday, June 14, 2009 10:47:00 AM

zan akak tak terliur ngan makanan ko tu tapi yg paling akak berkenan ngan budak "botak" tu....geramnyer...aku geget kang...
aku dah tinggal jejak dah nie ...kak nor

Sunday, June 14, 2009 1:11:00 PM

teserlah sifat kakak pada kakak hanan..

Post a Comment