Friday, June 12, 2009

Plane Model From FlyFirefly

yeye...sukanya dalam hati...tadi aku dapat tshirt ngan plane model dari FireFly...asyik...asyik...selalunya dia kasik kat bos jek...tapi kali ni ngan aku² jugak yang dapat...dan tak acinya bos aku dapat 2 biji lagi tu...ada tu ha dalam bilik dia...tambahkan koleksi yang ada...huhuhu...

nilah tshirt dan kotak yang mengandungi plane model tersebut...
tara....setelah dipasang seme alat gantiannya...maka beginila rupa plane model itu...cumel jek...plane model jelah kan...nak merasa naik tah bila tah...mungkin akan naik gak aircraft ATR72 ni bila nak balik penang nanti...nengoklah macam mana...:P
meh close up sikit...ekseli aku lum pernah naik lagi aircrat Firefly ni...kalu AirAsia dengan MAS pernah lah...
Sekian...

~nal~

2 comments

Sunday, June 14, 2009 10:41:00 AM

aku mau

Sunday, June 14, 2009 12:38:00 PM

begitu jua saya...

Post a Comment