Monday, June 29, 2009

Rizqi Ke Rezeki???

hehehe...memang rezeki irfan la...kena tukar nama RIZQI si irfan ni...melimpah ruah rezeki yang datang sejak kelahiran dia...asyik...asyik...suka tul aku ni...gumbiranya lam hati...ihikss...nak dijadikan citer pe yang buat aku gumbira sangat ni...silalah baca kisahnya dibawah...yelah, ijan gumbira sebab dia menang kontest teka umur...dapat jam tu...manakala si echa gumbira anak dia menang kontest tido paling menarik...aku???gumbira sebab dibawah jek...aku mana reti nak masuk kontest bagai ni...hahaha...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku dapat kotak ni...nak tau apa dalam kotak ni???
oh...keronsang la...cantiknya...leh la aku simpan pakai tuk raya nanti...mekasih ye Mr. H..nama sebenar terpaksa dirahsiakan)...
meh kita nengok dari jarak dekat...maaflah kualiti gambar kurang memuaskan la...
dan tak lupa jugak....NOTE kaler seperti dibawah..dapat dua keping lagi...aku ingatkan sekeping...segan² aku nak amik tadi...hahaha...wahh...memang rezeki melimpah ruah bulan ni...alhamdulillah...sukanya hati ku ini...
Mekasih ye Mr H...lenkali datang leh bawa ole² lagi...saya sudi menerimanya...kitakan kawan...hahaha...lalala...

10 comments

Monday, June 29, 2009 12:22:00 PM

tak faham la.. kenapa kau dapat brooch + duit, tapi rezeki dak irfan plak.. tukan kira rezeki kau tu kan.. explain sikit.. kot2 aku ni yang tak perasan apa2..

ross
Monday, June 29, 2009 12:28:00 PM

xpaham la..nape ko dpt adiah?hadiah sempena apa?

Monday, June 29, 2009 12:29:00 PM

hehehe...orang kata anak2 kan pembawa rezeki...so kiranya rezeki dialah...kalu idak takdenya saya nak dapat seme tu...:P

Monday, June 29, 2009 12:29:00 PM

ross~tah ler aku pun tak paham naper aku dapat adiah..hahaha...gelak besar ni...

Monday, June 29, 2009 12:38:00 PM

ko buat org kempunan la..tak baik tau....kalo org kempunan..ko kena share la....

Monday, June 29, 2009 12:44:00 PM

lor...aku ngah share la ni...share kegembiraan...tulah, aku wat makan² takde saper yang nak datang makan...jual mahal tul...

Monday, June 29, 2009 2:03:00 PM

uuiikkss...rezeki allah taala nie..heehee syukur2..

p/s: dak irfan pembawa redzeki kpd ahli kuarganya..

Monday, June 29, 2009 3:25:00 PM

wui..rezeki2..syukur...

Monday, June 29, 2009 4:19:00 PM

ha natni kalo pg gedung pakaian apa tu aritu ko pg..jgn lupa la share la sekali ongkos tuk MDM2...ehehehehe...

Monday, June 29, 2009 8:58:00 PM

hehehe...bleh2...anak2 korang, anak2 aku jugak kan...sharing is caring kan..no hal la...

Post a Comment