Wednesday, June 10, 2009

Sale Sepanjang Tahun Agaknya...

hurmmm..tadi aku p ronda² kat laman web jusco...pastu adalah banner di bawah...lama gak ar aku tak jejak ke jj ni...bukannya apa, hubby sebuk la...tiap minggu ada jek dia punya pogram...skang hubby ke sedim...minggu lepas ke perlis...pas ni ke melaka lak...dan katanya ujung bulan ni dia akan ke sabah...alahaii...so niat kami nak pulang ke penang dipendamkan hingga ke satu tarikh yang dia benar² free...aku pun tak tau bila...hahahaha...

ni dia banner kat lam web jj tu..ada sale lagi...agaknya jj ni wat sale sepanjang tahun gamaknya...layankan aja...duit tengah susut skang ni...so layan banner jelah...:P eh...tak lama lagi hari bapa...memandangkan kami somi isteri dah takde bapa lagi, so si hubby jelah sambut hari bapa pada tahun ni kan...selamat hari bapa abhi...tolong ucapkan dari anak² tersayang...
hadiah???tunggulah bila ibu dapat durian runtuh ker...:P tak pun kita p makan² kat bagan lalang nuh nak???tapi syaratnya abang ar belanja...aci tak???...hehehe...