Friday, June 12, 2009

Satu Baju Dah Siap

pagi korang seme...
hurmm...aku nak citer ni...ari tu kan, aku ada order satu baju yang tertera nama si kakak kat blog AKAK ni...dan ari ni aku bila aku buka blog dia, aku nengok baju yang aku order tu dah siap dipublish...a-la-mak...ni buatkan aku tak sabar nak suh hubby p amik ni...sok leh pakai...sebab kalu jadi seperti yang dirancang, sok kami sekeluarga nak pergi bercuti...hehehe...

so, nilah rupa baju tersebut...aku order time lelongan dibuat...hanya berharga RM15 sajork...dan kalu korang seme nak tau lagi, aku ada order lagi 4 helai tshirt yang ada nama begini tuk satu famili...tungguu...bila dah siap akan aku publishkan disini...
pepun mekasih buat kak amy...seronok berurusan dengan akak...hehehe...

6 comments

Friday, June 12, 2009 10:18:00 AM

utk apekah baju bernama ini? takut tertuko gak ke mcm si lyna yg ditulis nama kt pempes

Friday, June 12, 2009 10:32:00 AM

sajer...tuk pakai hari2...hehehe...

ibuhaikal
Friday, June 12, 2009 10:49:00 AM

Ooo...akak dah uat yea...
ok tak kak?..

Friday, June 12, 2009 10:56:00 AM

amik pun belum...nak kata ok ke tak ni???hahaha...

Friday, June 12, 2009 10:58:00 AM

sepender ai gamaknya kena tulis jugak la..asik tertukar ngan sepender sara...

Friday, June 12, 2009 11:21:00 AM

yolah nora...sok2 ko berkongsi spenda ngan amir plak...

Post a Comment