Tuesday, June 9, 2009

Share-Sharelah...Kitakan Adik Beradik...

baju yang sama...tapi orang yang berbeza...

hai saya adik...
dan saya kakak...

oklah tu...kalu beli baju yang unisex dua² orang leh pakai...lainlah baju memang khas tuk gegirl or boboy...takdelah aku ilang akal nak pakaikan skirt kat anak bujang aku tu kan...hahaha...

11 comments

Tuesday, June 09, 2009 10:45:00 AM

sgt jimat...

Tuesday, June 09, 2009 10:57:00 AM

tul2...tidak syak lagi...tapi rasanya akak lagiiii jimat...sebab dua² gegirl kan...

Tuesday, June 09, 2009 11:03:00 AM

aku pun leh jimat
baju tido adik leh pakai je...

Tuesday, June 09, 2009 12:53:00 PM

aku pun jimat gak... xlama lg daryn leh pakai la baju2 aku tu... hahahaha

weh btul ke org yg berbeza ni... aku nmpk cam sama je tu

Tuesday, June 09, 2009 12:58:00 PM

tul la orang berbeza jah...ko ni...beza kan tu...atas tu adik...bawah tu kakak...masa kecik mang ar nampak sama...

Tuesday, June 09, 2009 2:35:00 PM

a'ah sama je...ke upin n ipin ni...ehehehe

Tuesday, June 09, 2009 3:08:00 PM

sama btul muka dorg..

Tuesday, June 09, 2009 3:46:00 PM

korang ni pun...dah namanya adik beradik kan...tapi memang orang yang berbeza weii...

Tuesday, June 09, 2009 4:43:00 PM

sok lusa, si kakak tu bole plak pakai baju aku...jimatkan?

lepas tu si adik bole pakai kain pelekat si haris..

waa...jimat...

Wednesday, June 10, 2009 9:45:00 AM

nora~ apa kena mengena dengan pengceritaan ko tu???tak paham aku ni tau...hahaha...

Wednesday, June 10, 2009 4:26:00 PM

nmpk sama betul la muka diorg ni hehe

Post a Comment