Tuesday, June 2, 2009

Terima Kasih

balik dari kunjungan ke taska tadi...aku nengok atas meja aku terdapat ada satu bungkusan seperti gambar di bawah...hurmm...saper lak yang hantar kali ni...makanya terus ku melihat daripada siapa yang mengirimnya...ohh..terima kasih bebanyak ye...(nama terpaksa dirahsiakan)...
nak tau apa yang ada lam bungkusan tersebut...ha inilah dia...sepasang tshirt tuk kakak dan set new born tuk adik...
amatlah mendukacitakan, sebabnya baju tersebut tul² saiz newborn...makanya tak dapatlah dak irfan nak pakai baju ni memandangkan saiznya tidak mengizinkan...pepun mekasih bebanyak ye...lain masa kirimlah lagi...hehehe...
Sekian, aku rajin ar plak ari ni dok hapdet ini blog...sok bos aku kembali ke pangkal jalan dah...lalala...

7 comments

Tuesday, June 02, 2009 2:53:00 PM

antiknya baju dak irfan...dah nampak dah bungkusan tu tadi...tapi tak nengok la sape punya...

Tuesday, June 02, 2009 3:04:00 PM

uniknye baju cam dlm iklan eskrim walls.. hehehe

Wednesday, June 03, 2009 8:54:00 AM

kecik ati...

Wednesday, June 03, 2009 10:32:00 AM

erkk...ni pesal tetiba kecik ati ni...aneh...

Wednesday, June 03, 2009 11:36:00 AM

echa...mana adiah tuk anak aku lak

Wednesday, June 03, 2009 5:16:00 PM

bagi aku jelah baju newborn ni ...hehehe.ops,jgn speku mak hokeyyy..

Thursday, June 04, 2009 9:06:00 PM

eh mel, kalu ko nak leh jek aku bagi...aku memang nak sedekah pun baju2 newborn dan segala mala perkakas nak sambut orang baru ni...sebabnya banyak sangat stok yang aku ada ni..

Post a Comment