Tuesday, June 23, 2009

Tudung

hai kengkawan...rini lambat plak aku update blog...alkisahnya aku baru pulang dari tempat member aku ni...kebetulan dia ada jual tudung...so aku berminat la ngan tudung yang dia jual...ada aku tunjukkan di gambar di bawah...so meh la jamu mata nengok tudung² yang dia jual...oh ya sebelum ada ramai yang bertanya...baik aku terangkan...tudung² dibawah ini adalah semenya berjenis SELENDANG ye kengkawan...

yang ni berharga RM30
yang ni berharga RM30
yang ni pung jenis selendang...ada manik2...contohnya seperti yang model dibawah pakai...yang ni berharga RM25
yang ni berharga RM25
ni tudung yang aku amik...ni jenis selendang gak...rege rm25 satu...
ni dia tudung yang aku katakan kat atas tu...
korang nengok tudung jenis ni...
dan nilah modelnya...model yang sedang mencuba tudung diatas...
dan korang jangan pelik lak ek...baju ijo, tudung kaler pink...model hanyalah menggayakan tudung² yang ada...hehehe...atas paksaan aku...hahaha...
so nilah hasilnya...
Sekian...tu jelah citernya...nak tau lebih lanjut korang tanyalah...hehehehe...

6 comments

Tuesday, June 23, 2009 4:06:00 PM

cepat dan pantas mengupload yeaaa...

semoga business berjalan dengan jayanya..heeeheee

Wednesday, June 24, 2009 9:12:00 AM

wah cikmot..nak tukar style pakai tdg slndg lak yek..aku tingin nak pakai..tp takut tak sesuai dgn muke ku yg bulat ini..takpe..nnti ko try pakai ko letak gmbr kat sini aku nak tgk ye..eh..kain dia jarang tak..almaklumla..aku ni kene mintak pengesahan sirim dlu..(suami akula sape lg)hahaha...

Wednesday, June 24, 2009 9:34:00 AM

tak jarang pun..ok jek...weii aku pakai tudung ni bukan tuk p keje la...tapi tuk berjalan²...

kalu aku rasa penampilan aku ok, baru aku akan publish gambar aku kat sini...kalu idak, kim salam la...segan sungguh...tu aku paksa kawan aku jadi model tu...:P

Wednesday, June 24, 2009 10:11:00 AM

KO BELI SEMUA KER?

Wednesday, June 24, 2009 10:21:00 AM

giler ke apa aku beli semua...aku beli sehelai jek...hahaha...aku tulung promot jek...

Thursday, June 25, 2009 11:59:00 AM

zann..tolong blikan utk akak bleh dak?? berkenan dh nih..

xde url baru akak eh? ni yg baru rau..sila update!!

Post a Comment