Thursday, June 11, 2009

Yang Mana Satu Ok???

kengkawan...aku nak tanya kat korang seme ni...gini...aku kan, teringin benar nak potong rambut aku yang dah hampir panjang sesangat cam zaman anak dara dulu ni...so seingat aku, aku nak ar potong pendek sikit agar mudah tuk menjaganya...tapi tak tau nak wat style rambut camner...dan satu masalahnya, aku tak tau kat maner ada tukang gunting yang aku mampu tuk membayarnya...kalu kat temerloh tu aku tau la...sebabnya aku suka p gunting rambut kat kedai gunting rambut CHOMEL tu...situ aku selalu wat layer pendek jek...dah jemu ar plak...hurmm....camner ek...sesape ada cadangan tak???

ha...style cam gini ok tak???
kalu cam gini plak???tapi kaler rambut itam la...
rasa korang la kan...design cam gini ok tak???tapi cam tak sesuai lak dengan imej aku yang keibuan ni...hehehe...
yang macam ni ok tak???hurmmm cam rasa serabut lak...tutup mata, tak nampak jalan yang lurus...
ha...cam gini...aku rasa nora pernah wat style gini...ihikss...

ha...antara style kat bawah ni plak...yang masa satu ok???
bis...takkan aku nak wat style cam gini...meroyan hubby aku nanti...hahaha...
so apa pendapatan korang???

10 comments

Thursday, June 11, 2009 11:27:00 AM

aku sajes ko botakkan terus cam dak irfan pun ok jugak...hehehe

Thursday, June 11, 2009 11:34:00 AM

wahhh...banyak cantik ko...direjek sama sekali...ihikss...

Thursday, June 11, 2009 12:17:00 PM

eh aku br je ckp pasal nk gunting rambut ngan si zidah tu... tgk ni

deqnojj: aku mmg pk nk potong rambut ni
deqnojj: jarang skali potong rambut
deqnojj: nk potong kt mane pn xtau
deqnojj: kt mane ek

Thursday, June 11, 2009 12:25:00 PM

lor...meh la kita borak sekali...nak gak tau style camner nak potong...hehehe

Thursday, June 11, 2009 12:34:00 PM

nape tak paste sekali jawapan aku...segan ke jah...?

Thursday, June 11, 2009 12:44:00 PM

tulah pasal...aku pun nak tau jugak pe jawapan ko sha...hahaha...

Thursday, June 11, 2009 4:18:00 PM

izan..aku tak penah tengk hg rambut pendek sejak dok jaman itm thn 1973 dulu2..hehe..yer la rambut hg asik2 panjang mengurai je..aku sajes kat hg wat rambut ala2 rihanna..pendek ...msti cute..hg kan cam anak cina dh...heheh sius nih..pujian yg eclas...

Friday, June 12, 2009 7:56:00 AM

yang 1st tu pun cantek

Friday, June 12, 2009 8:55:00 AM

kalau aku ler... alang alang nak potong biar pendek terus ar.. senang... kalau nak potong pendek sketttt ke.. baik tak yah.. ko potong pendek terus la... sampai tengkuk tu... senang citer...

Friday, June 12, 2009 4:30:00 PM

saya pun baru je pendekkan rambut..mcm dlm gmbr hairstyle byk2 tu..di barisan ketiga..style no 3..haha..tp kaler hitam le.senangle rambut pendek..saya cdgkan ala2 tempurung pun takpe..haha

Post a Comment