Thursday, July 16, 2009

Ada 'Orang' Main Guli La...

hurmmm...ni citer cam mistik la pulops...tapi bukan expose mistik tu dan bukan pemburu hantu ye hahaha...tapi ni betul2...bukan main2...oklah citer sius ni...aku rasa sejak aku mendiami koters kerajaan ni kan...dah banyak kali kes aku dengar sal 'orang' main guli di tengah malam ni padahal bukan malam sangat pun kekadang jam 8 malam pun dah stat...aihhh...masa aku dok menaip entry ni pun dok kedengaran guli2 bertaburan kat atas siling eh siling ke atap ek?ke dipanggil umah tingkat atas??? just buat dunno jelah..sebab rasa aku lah kan, kes cam gini pun dulu pernah berlaku masa aku dok koters bujang...tu lum kedengaran cam tong2 gas ditarik ditengah malam yang syahdu...lagi mencemaskan...

kejadian heret mengheret kusi la...macam2 la...sib baik la dok tengah utan bangunan, kalu dok tengah2 utan belantara???gimana???mau kecut perut gak dibuatnya...hahaha...dah ler aku ni penakut yakmat...aku takuttttttt bangat pada malam tau...tapi kan, kejadian mistik ni idak ler seteruk misteri nusantara cam kat apartment p18 nuh...ohhh...itu memang mendebarkan...kekadang leh menitiskan air mata...segan sungguh kalu dok sorang2...dah ler aku ni jenis terbangun kul 2-3 pagi...kalu kat kampung la, sure sanggup aku menahan pembuangan air dari bangun or terjaga di tengah malam yang hening itu sambil kedengaran bunyi2 cengkerik dan bunyian yang lain...see...betapa penakutnya aku ini...hahaha...

klah...aku kena berhenti menaip ni...sebab makin rancak lak 'orang' main guli kat atas ni...klah...daaa....selamat malam ye...

7 comments

Friday, July 17, 2009 3:04:00 AM

Zan, aku rasa semua kuarters ada mcm tu....mana yg bunyi org duk menumbuk lesung...main gril tgh mlm..berlari2...padahal dah lwt mlm...pernah juga laa gi jenguk umh atas sekali tak ada org...jeng..jeng..jeng...suspen....

Friday, July 17, 2009 8:24:00 AM

dah macam kat asrama la pulokkk.. seram gak kan.. iskkk.. yg risaunya budak budak yg dah cerdik sket ni.. kang ada yg menegur.. iskkkk... nauzubillah...

Friday, July 17, 2009 8:32:00 AM

zan,kt umh along pn cenggitu gk..mula2 ingt ank org sblh main guli gk,tp xder maknanya nk maik guli tgh2 mlm kn..tp memg slalu la..memg seme kuaters krjn cenggitu kot..
skang ni,bkn aku sorang jela yg dilema 'ada org main guli' ni...

Friday, July 17, 2009 8:43:00 AM

eh, umah flat memang camtu...dulu aku dukumah kat presin 11 pun camtu, kat umah skarang pun camtu gak izan....

tarik kusi, main guli / bunyi guli jatuh, normal weh...

tapikan orang ckp, kalu guli bunyi tu, toyol punya keja..hahahhaha..ini serius...

Friday, July 17, 2009 8:46:00 AM

weii nora...serius ke kejaan toyol...so maksudnya umah or koters kerajaan ni memang toyol yang punya ker???

Friday, July 17, 2009 9:31:00 AM

mlm td kn mlm jemaat... ape nak heran... hehehe... umh aku salunye org tabur pasir je atas atap... guli2 ni mmg jaman duk umah bertingkat dlu mmg ade... biar la dia main kt umh atas je... bkn main dlm umh korg... huhuhuh

Friday, July 17, 2009 10:13:00 AM

bkn je mlm jumaat..tiap2 mlm sama jek..tp br adventurekan

Post a Comment