Friday, July 10, 2009

Award Lagi???

orang bagi award...so amik jelah...

The rules:
Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
Nama pemberi award & tag nie ialah:
zza @ ibu aikal tu...:
1) dak opis aku
2) isteri kepada En.Mohammad Nor
3) ibu kepada Muhammad Haikkal
4) member suping aku ni
5) member ajar p ngulor di kala 'mak' ayam sik ada...hahaha

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :
1-sempoi
2-isteri kepada En. Harris Fatimi bin Haji Abdul Latif
3-dilahirkan pada 28 Ogos yakni 28 tahun yang melampau
4-ibu kepada sepasang cahayamata
5-periang @ happy go lucky
6-suka window dan suping
7-rajin
8-kekadang malas jugak
9-suka mengemas
10-teringin akan 'sesuatu' yang masih dalam perancangan

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe tentang mereka :
aku kasi kat kengkawan aku nie:
~aku malas pilih sesiapa~