Thursday, July 23, 2009

Dah Gaji Pun

hurmm...ari ni dah gaji...dan hari ni aku bangun agak lewat...mencik...sebabnya aku dah terjaga jam 5:30 pagi tu...tapi di bantainya tdo balik...so dah tido balik kan, jadilah terlajak...alih² bila tersedar dah jam 6:30 pagi...amik ko...pepahamlah kalu dah bangun lewat nak leh sampai ke upis pun agak lewat...waaaaa....dengan jem nya...mencik tul nak tempuh jem pepagi tu...

bos masuk lewat sikit ari ni...dia p subang dulu wat flight test...aku ingat jap² lagi nak curi² kuar jap...nak p bank, kuarkan duit nak bayar yuran taska...dan ingat petang kang nak p pasar jap beli pe yang patut...tapi apa yang patut aku beli...masalah aku lum selesai lagi...alahaii...ari ahad ni hubby ada kat umah baru ingat nak p riki deep freezer yang makin hari makin jadi igauan aku ni...huwaaa...

klah...tu jek coretan tuk hari ni...aku tak berapa nak sehat ni...masalah besar datang kembali...geram tul...

3 comments

Thursday, July 23, 2009 10:24:00 AM

Beli je mot..deep freezer tu keperluan untuk full bf cam mot... beli yang kecik pun ok per...

Thursday, July 23, 2009 10:25:00 AM

dh gaji? bestnyer..dee mgu dpn kot..

Thursday, July 23, 2009 10:49:00 AM

zan, bila nak banjer makan ni..aku gaji lambat lgk..

Post a Comment