Monday, July 27, 2009

EF-1181 Kau Akan Kumiliki

semalam aku dan hubby meneruskan perjuangan tuk mencari deep freezer yang setiap hari menjadi igauan aku...so riki punya riki...aku berkenan dengan deep freezer seperti gambar di bawah...kecil, comel, menarik dan regenya tidaklah membebankan...aku dah riki 3 buah kedai so far...so skang kedai yang menawarkan rege paling murah iaitu di Senheng...hurmm...korang leh klik SINI nak nengok dengan lebih lanjut apakah model deep freezer tersebut...
Capacity (Gross / Nett): 130 L / 100L
Exterior Cabinet: Epoxy powder coating on EG sheet
Internal Cabinet: Aluminum Stucco Sheet (Fast Cooling)
Insulation: Rigid Polyurethane Foam
Input Power (w): 100W
Power Source: 220-240V, 50Hz
Refrigerant Type: R134a (CFC free)
Temperature Range: <-18°C
Temperature Control: Mechanical Thermostat Control
Other Features:
• Corrosion Resistant Cabinet
• Concealed High Efficiency Compressor
• Low Energy Consumption
• Space Saving Interior
• Deep Cooling And Quick Freezing
• Elegant And Exquisite
Dimension (mm) - W x D x H:
Product External: 563 x 526 x 836 Gross / Net Weight: 38 / 32 kg

insyaAllah...kalu diizinkan mungkin dalam minggu ni jugak, EF-1181 ni akan menjadi milik aku...doakan ye kengkawan...tak sabar dah ni...

5 comments

Monday, July 27, 2009 7:56:00 PM

perghh.. caya lah izan. tercapai gak wishlist ke2 ko.

Tuesday, July 28, 2009 7:23:00 AM

berapa rm zan???? nak tau gak..

Tuesday, July 28, 2009 7:55:00 AM

chakk yokk kak zan..semoga menjadi milik mu...huuuhuuu

Tuesday, July 28, 2009 9:58:00 AM

wow bez ni.nk tido pun bole kan dlm ni.hehehe

Tuesday, July 28, 2009 10:06:00 AM

nana...takat nak buh damia lam ni buat ar...kalu nak buh ibu si damia mang tak muat...hahaha...kecik comel jek...

Post a Comment